“Nydelig mat, lang ventetid”
Anmeldelse av Dang Ved Bronden

Dang Ved Bronden
Vurdert som nr. 7 av 41 Restauranter i Fåborg
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fikk et bord etter en del venting. Det tok også tid før vi fikk bestille noe. Likevel fikk vi god service da de kom- og nyyydelig mat!!! Bestilte biff i oystersauce og kylling med masaman - curry.. begge retter servert i nydelige gryter med varme under. Mye flotte detaljer - både i innredning og på maten

Takk, Pusur

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

I forbindelse med veteranbåtseilasen rundt Fyn med målgang i Faaborg, hadde flere av byens restauranter valgt «å flytte» sitt kjøkken til kaikanten. «Dang» sviktet ikke - de leverte toppkvalitet igjen !

Dato for besøk: juli 2019
Takk, janegila2015
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Bestillte and i rød karri og kona bestillte kylling med chilli og ingefær. Har smakt mye god thaimat, men dette toppet alt. Forseggjort og flott servert. Hyggelig service. Vi spør ofte om vintips. Vi ble ikke skuffet over 3 wooly sheep. Dette er en hvitvin som passer utmerket til asiatisk mat. Vi liker best rødvin, men har begynt å utforske hvitvin. Denne hvitvinen vil vi ha igjen.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, NilsPetter_79
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Som nordmann , og laks som en av få favoritter, var det enormt hyggelig å kunne oppleve laks i thai innpakning. Det bringer utvilsomt tankene tilbake til Pattaya og de mange gourmet opplevelsene vi normalt har der hver vinter. Dang overgår de fleste i enhver sammenheng hvor mat skal tiberedes. Helt topp

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Skjonberg
Anmeldt 18. oktober 2012 via mobile enheter

Restaurant Dang ved brønden har utrolig god mat! Den beste Thaimaten vi har spist. Vi har spist oss gjennom nesten hele menyen, alt er like lekkert og godt. Svært hyggelig og kunnskapsrik betjening. Anbefales!

• Atmosfære
3  Takk, Pontusen

Reisende som så på Dang Ved Bronden, så også på

Fåborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du vært i Dang Ved Bronden? Del dine erfaringer!