“Familiefavoritt på Langkawi”
Anmeldelse av Red Tomato

Red Tomato
Vurdert som nr. 5 av 45 Restauranter i Pantai Cenang
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 19. juli 2017

Når alle skal bestemme litt og ulike hensyn tilpasses ble dette vår favoritt. Her fant vi god vegetarmat, salat og pizza. God biff med god saus og valg mellom mos, pommes frites og grateng. Kylling og mye mer. God stemning og god service. Her kan du gå innom på vei fra standen også.

Takk, AKKARFJORD

Anmeldt 26. mars 2017

God mat og hygelig betjening. Det beste stedet å spise utenom Casa Del Mare.
Spiste pizza en kveld og panert kjøtt en annen kveld.

Takk, TomLaila
Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Vi var heldig og fikk det eneste bordet som var ledig denne kvelden. Pasta Carbonara smakte nydelig, perfekt. Godt utvalg av vin, hyggelig service og god atmosfære.

Takk, Carl Tomas J
Anmeldt 28. mars 2016 via mobile enheter

Pizzaen her var veldig god, men litt dyr. Servitøren vår var ganske fjern og så ikke på oss da han snakket til oss. Virket ikke som han brydde seg om oss i det hele tatt. Pluss for gratis popcorn da vi ventet på maten.

Takk, Caroline Sofie J
Anmeldt 17. august 2015

Spiste lunsj her i tom restaurant. Fikk maten kjapt, god service. Litt kjedelig og middels italiensk mat. Ligger midt i handlegate, og har veldig stilige lokaler.

Takk, hannaek

Reisende som så på Red Tomato, så også på

Langkawi, Langkawi District
Pantai Tengah, Langkawi

Langkawi, Langkawi District

Har du vært i Red Tomato? Del dine erfaringer!