16 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 07.02.23
Vio.com
Trip.comUSD 178
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Elsker dette hotellet, Cenang Beach og Langkawi generelt. Å bo i en bungalow helt nede på stranden er fantastisk flott. Blir man lei av slaraffenlivet er det en del strandaktiviteter uten at det blir masete. Bassengområdet og resepsjonen er innbydende og står ikke tilbake for de fine bungalowene. Hyggelig liten by langs med stranden med koselige restauranter som har veldig overkommelige priser.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Sentralt plassert på stranden 10 minutter unna flyplassen. Langkawi Geoforest med Skycab og Skybridge og Mangrove forrest ligger ca 30 minutter unna (men ikke på samme sted). Mange muligheter for vannsport eller andre utflukter. Resortet hjelper til med booking og transport. Taxi er billig på øya og har fastpris for de ulike strekningene. Ingen forsøker å lure deg her.

Resortet har tilnærmet egen strandlinje. Det er i hvertfall ingen selgere som skal tilby vannsport av alle slag. Dette pågår lenger ned på stranda utenfor resortet. Her finner du også andre restauranter og barer uten om de som finnes på resortet.

Meritus Pelangi er et stort resort, men rommene og bygningene er spredd utover et stort området så du har ikke følelsen av at det er folk rundt deg hele tiden. Resortet er ikke nytt og de renoverer stadig deler av det. Da jeg var der før høysessongen hadde startet, jobbet de med flere av «hyttene» der rommene ligger og deler av stranden. Dette var stengt av slik at man unngikk å gå rundt i et byggearbeid.

Airconditionen på rommet lagde en del støy og kunne med fordel vært byttet ut med en nyere. Ettersom det kun er aircondition i hovedrommet, var det noe varmt på badet.

Flere anmeldere har klaget på både flaggermus og insekter. Resortet har fult av fantastiske planter og trær som vedlikeholdes av gartnere og med disse følger det selvsagt fugler, ekkorn, små øgler, flaggermus og insekter. Jeg var ikke plaget med dette i det hele tatt. Følg rådene fra resortet om å ikke ha vinduer og dører åpne når du sitter ute på verandaen, så unngår du dyr og innsekter på rommet.

Dato for oppholdet: juni 2018
3  Takk, eForren
Clement P, General Manager på Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Dear eForren,

Thank you for your kind review. We are so glad you enjoyed Meritus Pelangi and the beautiful island of Langkawi. The rustic nature of the Resort requires constant upkeep and we do constant maintenance to ensure we provide the best for our guests. In this instance we are really glad to note you enjoyed the Resort and its facilities and hope to welcome you back to another visit in the near future.

Kind Regards,

Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Her kan du nyte ferien din uten masse mas. Hyggelig personell som er behjelpelig når en trenger hjelp, men ikke for påtrengende. Fine store rom med blant annet kjøleskap. Det er to bassenger og en stor flott strand med nok solsenger til alle. Her er det du måtte trenge for å nyte noen dager i solen. De har også et stort treningsrom, vi benyttet oss ofte av, som er åpent fra 0900 til 2100.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Tovekm
Clement P, General Manager på Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2017

Dear Tovekm,
Thank you for your kind feedback. We are glad you enjoyed the Resort and it's facilities.
Best Wishes,

Anmeldt 9. januar 2017 via mobile enheter

Kjæresten min og jeg bodde her i 14 dager i august! Hotellet er helt fantastisk, og det ligger rett på stranda. Personalet på hotellet var veldig hyggelig, og ga god service, men vi måtte noen ganger vente veldig lenge hvis vi bestilte mat eller drikke ved bassenget. Noe som gjorde at vi heller dro å spiste et annet sted ved flere anledninger. Dette var ikke noe stort problem for oss, men litt irriterende. Innsjekkingen tok også veldig lang tid, noe som var slitsomt etter å ha reist i 30 timer.
Anbefaler absolutt å teste ut spa-avdelingen, det var helt fantastisk!
En dag vi kom til frokosten var det helt fullt i frokostsalen, da ble vi med en gang tatt med bort til en annen avdeling for å spise frokost, noe jeg syns var utrolig bra!
Jeg hadde litt problemer med å få wifi til å fungere de første dagene, men det ordnet seg etterhvert.
Selvom vi opplevde litt venting osv, var det absolutt ikke noe som ødela ferien vår. Og jeg ville absolutt bodd på samme hotell igjen om vi kommer tilbake til fantastiske Langkawi!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Tge_13
Anmeldt 21. oktober 2016

Når det gjelder hoteller i Asia så kommer denne resorten opp som en av de vakreste steder vi har bodd. Så eksotisk, vi hadde et kjempefint rom og det gikk flere dager før jeg hadde fått sette hele området. det kom kanskje av at vi likte å være på stranden. Det var også her jeg første gang hørte om den farlige brennmaneten. Nå er dette mange år siden vi var de, og den gang var det en tax free øy. Internett og mobil tlf var ikke vanlig den gang. Våre menn hadde noen artige opplevelser, de ønsket å kjøpe øl og noe sterke i kiosken ved siden av. Landet er jo muslimsk, så det var egentlig ikke lov å selge alkohol. De måtte vente til butikken var tom, da kunne hun hente sakene som var gjemt på toaletter, innpakket i avispapir. Damen ble raskt døpt til Mor Theresa.

Romtips: Ta et med havs utsikt eller med balkong til insjøen
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Hanne Rikke J
Clement P, General Manager på Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2016

Dear Hanne Rikke J,

A big thank you for taking the time to write such a lovely review of your experience at Meritus Pelangi Beach Resort & Spa!

Thank you for your kind words about the resort features and facilities. It was a pleasure to have you staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

Once again, thank you for choosing to stay at Meritus Pelangi.

Kind regards,
Clement Paul