13 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 414
Destinia.comUSD 397
HurbUSD 464
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Dette er en helt enestående plass. Lengter allerede tilbake selv om det bare er noen dager siden jeg dro.
her blir du tatt vare på!
Dette hotellet har nok solsenger og de er kun til gjestene. Direkte på stranda. Svømmebasseng med ferskvann. Badehåndkler nye hver dag utenfor døra på morgenen. Generelt god service over hele linja, var på rommet og ordna flere ganger om dagen, fylte på vann, tente stearinlys, forberedte til kvelden, værmeldingen på sengen m.m. Fikk fersk frukt flere ganger om dagen på solsenga og isvann. Fikk også aperitiff sånn på ettermiddagen. All mat fra morgen til kveld var meget god. Ros til kokken! Middag på stranda har de også når de er sikre på oppholdsvær. Utrolig fint.
Veldig rolig og god atmosfære på hele hotellet, blant både gjestene og de som jobba der.
Hotellet ordna også med vannskuter tur og kjørte meg til klinikken og når jeg fikk noen sandfluestikk.

Jeg skal tilbake!

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, ojn75
RM-Fauzi, Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2017

Dear Ole N,

Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed and had a pleasant stay.

We sincerely appreciate your review and will share with the team to continuously boost their spirit in taking good care of ours guests.

We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Langkawi. We hope to welcome you back in the near future.

Anmeldt 26. mars 2017

Vi bodde på et rom i en bungalow rett på stranden. God størrelse og rent og godt vedlikeholdt. Veldig hyggelig personal og god servise under hele oppholdet. Nydelig mat i restauranten og frokosten veldig delikat med godt utvalg

Romtips: Rom på stranden
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, TomLaila
RM-Fauzi, Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2017

Dear TomLaila,

Thank you for your feedback on your recent stay with us. We appreciate your kind review and will surely share with the team.

We would like to thank you for choosing us as your accommodation in Langkawi. We hope to welcome you back in the near future.

Anmeldt 5. mars 2017

Bodde der i ni dager. Store og fine rom, med room service tre ganger om dagen.
Rommet vårt lå mot stranden, og det var under 5 meter fra rommet til solsengen på stranden. Fikk nye håndkler til solsengene hver dag, så vi slapp å ta de med tilbake etter at dagen på stranden var over.

Veldig god mat i restauranten og en utrolig avslappende og behagelig atmosfære.
Mange ansatte i forhold til antall gjester, som utførte veldig god service.
ett eksempel er da jeg mistet min Iphone i en taxi på øya,så klarte betjeningen på hotellet å spore opp taxien, og jeg fikk min Iphone tilbake dagen etter. Veldig bra!

Vi var litt i tvil før vi bestilte om det kom til å bli mye bråk fra vannsport og andre aktiviteter i dette området, men det var ikke ett problem i det hele tatt.

Alt i alt, den beste ferien jeg har hatt til nå.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, farrisboy
RM-Fauzi, Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2017

Dear farrisboy,

Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are glad that you had a terrific and relaxing stay.

We appreciate your review and for sharing your experience during your stay with us. I will surely share your review with the team to continuously boost their can do attitude & going the extra mile.

We would like to thank you for choosing us as your preferred accommodation in Langkawi and look forward to welcoming you back in the near future.

Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Hadde en viss forventning om dette hotellet etter å ha lest mange gode anmeldelser på nett, og tenkte at så bra som jeg hadde fått inntrykk av, kunne det vel sikkert ikke være.
MEN det var det! På alle måter; hotellet, beliggenheten, MATEN og ikke minst servicen! Fra han som koster og holder bassengområdet skinnende rent, Mie verdens blideste,til gutta i baren; Wak, "John" og Dean, til personalet som kommer med et smil om munnen med roomservice selv i øsende regnvær, og en Manager på hotellet som tar imot gjestene på en måte som gjør at man virkelig har kommet hjem! Jeg tar av meg hatten for alle på Casa del Mar som var med på å gjøre dette til den beste ferien, ever!
Ferien neste år er allerede bestemt; vi kommer tilbake!!!
Best regards Michael Bundt og Cathrin Roberts

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, MichaelB10796
Anmeldt 3. april 2016

Vi hadde et flott opphold på Casa del Mar. Beliggenheten er fantastisk, rett ved sjøen og deilig utsikt. Vi likte oss så godt på hotellet at vi ikke følte stort behov for å utforske resten av øya. Skulle man være eventyrlysten så er resepsjonen veldig behjelpelige med å foreslå gode aktiviteter. Atmosfæren er veldig rolig og behagelig, og alle som jobber på hotellet er eksepsjonelt hyggelige og imøtekommende. Vi fikk utrolig god service, uoppfordret og ved alle henvendelser til betjeningen. Frokosten er god og variert - man kan bestille seg det man ønsker fra en frokostmeny. Vi spiste lunsj flere dager ved bassengkanten - alt vi bestilte var kjempegodt, og menyen er veldig variert med mye deilig både vestlig og asiatisk mat. Når man ligger ved bassengkanten kommer av og til betjeningen rundt med frukt, drinker, vann eller kjølende kluter - luksus! På kvelden rigger de til restaurant på stranden, slik at man kan nyte maten til solnedgangen og sjøbris - også her er maten eksepsjonelt god, og stemningen veldig intim og koselig. Helt supert!
Vi var veldig fornøyd med rommet vårt, som var en junior suite i andre etasje (balkong med utsikt over stranden). Vi besøkte spaet og fikk deilig massasje, brukte treningsrommet, som er ok, lånte DVD-filmer som vi så på rommet vårt, og spilte piano i loungen. Et deilig og avslappende opphold på et herlig hotell.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, barbrol969
GM-Fauzi, General Manager på Casa del Mar, Langkawi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2016

Dear Barbro L,

Thank you for your great review. We are delighted that you were having a fantastic stay and enjoyed the facilities. I will share your compliments with our crews.

I really appreciate your effort to share you great experience on TripAdvisor. I hope to welcome you back if you are ever in the island again.

Thank you.

Fauzi Romli