Anita Oddny
    60.3 km fra Arendal Herregaard
    Bar/lounge
    Se flere hoteller i Færvik
    Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Familie på roadtrip på Sørlandet hadde fire hyggelige døgn i Ok leilighet.
    Hyggelig og avslappet sted, easy going personell. Mulighet for fersk bakst til frokost. Utebasseng. Sykkelutleie. Vakkert område på Hove.

Takk, 322BeritH
    Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Dette kostet virkelig mer enn det smakte. Hadde store forventninger til 5- retteren, men innfridde dessverre ikke overhode. Vi er ikke av den kresne sorten. Sausen var motbydelig. Personellet tok i tillegg 100kr mer per person enn den oppgitte prisen, dette dro ytterligere ned.

Dato for oppholdet: august 2019
    2  Takk, doblefusjtasjeopphen
    Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Fikk en dårlig opplevelse på dag 1 da dere ikke klarte å se at jeg hadde betalt for oppholdet for 14 dager siden. Jeg måtte selv finne dokumentasjonen i nettbanken.
    Når dere vet at dere har et nytt bookingsystem...hva med å sjekke det gamle før dere konfronterer kunden ??

Vi hadde frokost og tilgang til spa badet på hotellet. Det har hyggelig og fine omgivelser. Hotellet har sjel : )

Vi bodde på sommerhuset nr 11 rett nedenfor hotellet beregnet for selvhushold.
    Der savnet vi kaffetrakter, saks, brett til stekeovn og varmebestandige votter.
    Fortsatt stort vedlikeholdsbehov inne med svikt i gulv, tapeter og innredning på bad.
    Madrasser i senger ikke veldig gode.

Det er forbedring siden i fjor så vi håper fremgangen fortsetter.

Dato for oppholdet: juli 2019
    2  Takk, G4851JSthomasg
    Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Har vært To uker på reisefot. Vi valgte dette hotellet som siste natt i ferien. Gledet oss til hotell med spa og flott rom. Forventet det for 1900 pr natt .
    Ble sørgelig skuffet. Uintresert resepsjonist. Ble anvist til et aneks utenfor hotellet ingen info om spa avd eller frokost. Knøttlite rom uten nattlamper
    eller nattbord. Minste badet ever dusjer nesten oppi do. Hotellet fremstår ikke som en Herregård, men mer som et middels dårlig hotell som bærer preg av liten interesse og kjærlighet fra de som driver stedet.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, elinh987
    Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Herregaarden idag og prøvde søndagsbuffeten. Det var en veldig idyllisk og rolig plass. Maten var god og delikat dandert. Dette er ikke en overdådig buffet, men det som var servert var spennende og variert. Prisene er akseptable og jeg vil absolutt anbefale dette spisestedet.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, Erlend1973