Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Først og fremst: Veldig fint hotell og fine rom og gode senger. Hotellet er nyoppusset og fremstår som godt vedlikeholdt.

Dessverre har hotellet en del å gå på når det gjelder service og kommunikasjon overfor gjester. Det var mye surr under middagsserveringen, spesielt den ene kvelden. Etter å ha ventet lenge måtte vi spør servitør om de skulle ta drikkebestilling. Her fikk vi et kort og noe småfrekt svar om at de hadde mye og gjøre når så mange gjester kom samtidig, og at vi måtte derfor vente. Og vente, det gjorde vi - og folk som kom før oss fikk servert. En barnefamilie, som kom før oss, fikk servert hovedretten etter vi gikk, og det sier litt. Det hele toppet seg da jeg fikk servert mandler i desserten, selv om vi hadde opplyst om allergi på forhånd (skriftlig) og flere ganger muntlig og skriflig under middagene. Det hører med til historien at vi fikk kompensasjon for dette.

Vil understreke at det var flere hyggelige ansatte ved hotellet, men det var noen som stakk seg ut som svært lite serviceinnstilte, imøtekommende og uerfarne. Vi stusser også over at vi selv måtte følge med og oppsøke staben etter at massasjene vi hadde bestilt ble utsatt og måtte selv kontakte resepsjonen flere ganger for å høre om vi vi fikk ny avtale (massasjen var veldig god og veldig hyggelig massør!). Det fremstår også som noe spesielt at det var askebeger med røyk i på verandaen vår da vi ankom (det var ikke lov å røyke på rommet), og at vi måtte be renholder om ting som manglet på badet (papir, såpe). Det ble heller ikke ryddet på gangen, og det var rot der hele den ene dagen - se bilde, som ble tatt sent på kvelden.

Takk, ninni8989
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Synes oppholdet var bra, serviceinnstilt og blid personale. Avslappa atmosfære.God mat og fin spa avdeling. Kva meir treng en for et hyggelig opphold? Har lest andre anmeldelser som er negative. Det er IKKJE fortjent.

Takk, Resort321265
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Familie på roadtrip på Sørlandet hadde fire hyggelige døgn i Ok leilighet.
Hyggelig og avslappet sted, easy going personell. Mulighet for fersk bakst til frokost. Utebasseng. Sykkelutleie. Vakkert område på Hove.

Takk, 322BeritH
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Dette kostet virkelig mer enn det smakte. Hadde store forventninger til 5- retteren, men innfridde dessverre ikke overhode. Vi er ikke av den kresne sorten. Sausen var motbydelig. Personellet tok i tillegg 100kr mer per person enn den oppgitte prisen, dette dro ytterligere ned.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, doblefusjtasjeopphen
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Fikk en dårlig opplevelse på dag 1 da dere ikke klarte å se at jeg hadde betalt for oppholdet for 14 dager siden. Jeg måtte selv finne dokumentasjonen i nettbanken.
Når dere vet at dere har et nytt bookingsystem...hva med å sjekke det gamle før dere konfronterer kunden ??

Vi hadde frokost og tilgang til spa badet på hotellet. Det har hyggelig og fine omgivelser. Hotellet har sjel : )

Vi bodde på sommerhuset nr 11 rett nedenfor hotellet beregnet for selvhushold.
Der savnet vi kaffetrakter, saks, brett til stekeovn og varmebestandige votter.
Fortsatt stort vedlikeholdsbehov inne med svikt i gulv, tapeter og innredning på bad.
Madrasser i senger ikke veldig gode.

Det er forbedring siden i fjor så vi håper fremgangen fortsetter.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, G4851JSthomasg