Orbitz.comUSD 283
Trip.comUSD 283
TripadvisorUSD 283
Priceline
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flere av de ansatte trenger nok en del mer opplæring i faget og hvordan man prater til gjester. Ved teltene hadde de installert sanitære fasiliteter, men kombinasjonen av wc og dusj sammen gjør at man står i vann og skitt på toalettet.

5-retters middag var virkelig lavmål hva gjelder størrelse på porsjoner. En kork med suppe, noen salatblader med to terninger fetaost osv.

Stedet har potensialet, men trenger åpenbart å gjøre justeringer for at dette skal være et optimalt sted å feriere.

Vanskelig å forstå om man er på et fint resort eller om det er et all inclusive charteropphold.

2  Takk, kristoffer r
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Arendal Herregaard fremstår som en perle på Sørlandet. Ved ankomsten blir en møtt med et glass muserende i en hjemmekoselig resepsjon. Middagen som også denne gang var en 5-retters var et eventyr både hva gjelder smak og utseende. Servitøren forklarte hva vi skulle få, og var alltid til stede for oss. Frokostbufeen stod heller ikke tilbake for noe, med god variasjon og fin dandering. Når senga var ubeklagelig, og renholdet ok, så kan det ikke bli annet enn toppkarakter.

3  Takk, Henning L
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Glampingteltene var kjempefine og personalet var vennlig. Men vi fikk ved flere anledninger motstridende beskjeder fra personalet vedrørende bestilling av spa og middag noe som opplevdes som litt uforutsigbart og rotete. Vi var veldig fornøyde med masasjen men omstendighetene rundt gjorde at opplevelsen som helhet ikke ble helt topp. Spaavdelingen er ellers fin.

Femrettersen er inkludert i prisen, men denne bør man uansett styre unna for den har svært lav kvalitet. Vi hadde egentlig bestilt det karbiske alternativet men da vi ankom fikk vi beskjed om at det ikke var tilgjengelig likevel. Frokosten er grei.

Teltene er plassert litt nært hverandre så det blir litt vanskelig å finne roen hvis man er litt sensitiv for lyd. Og det er litt langt unna toalettfasilitetene. Vi ble fortalt at det skulle være maks 70 meter, men det var nok lengre enn det.

Vi hadde et fint opphold, men synes hotellet kan jobbe litt med kommunikasjonen internt og mot gjester. Og 5-retteren trakk også ned inntrykket.

Romtips: Unngå femrettersen. Ta med ørepropper.
1  Takk, Charlotte T
Anmeldt 22. juni 2021

Vi kom en gjeng jenter som hadde booka inngang til spaet. Det første vi får beskjed om er at det ikke er plass til oss, men at de kan gjøre et unntak. Mannen som var der virka lite interessert og rett og slett lat. Når vi var ferdige i spaet ville vi spise lunsj der og spurte om en meny. Da begynte han å si: «Vi har rekesmørbrød, karbonadesmørbrød og pizza, men pizzaovnen er ikke på på grunn av regnet. Det var den maten jeg kom på akkurat nå.» Mannen virket lite interessert i å ha oss som gjester og vi følte oss mer som en byrde. Vi valgte derfor å spise et annet sted. Veldig synd å få en sånn dårlig service og opplevelse, når dette skulle være en god avslutning på et utrdikningsslag. Anbefaler IKKE dette spaet og da er det faktisk vært det å dra til andre spa, feks i Kragerø eller annet. Jeg er generelt ikke en som klager, men syntes folk burde få vite at servicen der er ikke topp notch. Nå var vi «besøkende» og ikke overnattingsgjester, men man skulle jo tro at de ville behandlet oss bra, slik at vi kanskje ville komme å overnatte med kjærester eller annet. Vi ble rett og slett veldig skuffet og det var ikke verdt pengene.

2  Takk, silje97
Anmeldt 13. juni 2021

Vi hadde bestilt to netter med glamping med to vennepar, som også inkluderte 5-retters middag og frokost. Forventningene var store, men dette oppholdet var katastrofe fra start til slutt!

Teltene var forsåvidt helt greie og store, men de lå langt fra hotellet og nærmeste do. Synd at de ikke hadde satt opp noe midlertidig løsning ved teltområde, da vi så at flere tisset rundt teltene.

5-retters var det værste måltidet jeg noen gang har spist. For det første hadde jeg spesifisert tydelig i bestillingen flere uker i forveien at jeg er gravid og dermed ikke kunne spise alt på menyen. Dette var helt ukjent for servitøren når vi satt oss ned, og jeg måtte forklare alt en gang til. Brus var på plastflaske, satt rett på bordet. Forretten var en suppe i espressokopp. Servitørene visste ikke engang hva de serverte.. Ekstremt dårlig service og oppfølging underveis, de fjernet ikke overflødig glass eller brødtallerkner og bordet var til slutt helt overfylt. Maten smakte helt forferdelig og var lunken, og porsjonene var veldig små. Fulgte ikke opp med drikke, og vi måtte purre opp dette hele tiden.
Ved frokosten hadde de ikke kontroll i det hele tatt. Det var ikke mulig å forsyne seg selv, men vi måtte bestille fra en meny.. Par som bestilte etter oss fikk maten først. Porsjonene var små og vi ble ikke ordentlig mette. På lørdagen hadde de derimot gått over til buffet, som var mye bedre.

Her må servitørene få en skikkelig opplæring. Vi kommer ikke til å reise tilbake.

1  Takk, Ulrikkeotilie