Orbitz.comUSD 278
FindHotelUSD 278
Trip.comUSD 278
EtripUSD 278
Anmeldt 24. juli 2021

En kjempe velkomst,fantastisk glamping,og nydelig mat. Hyggelig livemusikk.
Fantastisk 5-retters, dog noe små porsjoner.
Flott atmosfære over det hele. Kunne nok vært noe penere og mer orden i området rundt,spesielt bassengområdet.

Takk, Prinsen87
Anmeldt 18. juli 2021

Bare surr og kaos fra vi kom til vi reiste.
Da vi skulle sjekke inn ble vi bedt om å sitte ned å vente til noen ledige skulle komme å vise oss rommet. Da det var gått en time synes vi dette tok vel lang tid og gikk for å høre om de hadde glemt oss. Og ja det hadde de selvfølgelig. Så etter mye leting og styr fant de ut av de hadde gitt vårt rom til noen andre gjester istendenfor. Etter enda mere styr og laaang venting fikk vi endelig vårt rom. Her var det ingen stoler og badekåper som lovet i bookingen. Spurte etter det og de lovet og komme med det noe som aldri skjedde. Vi hadde også bestilt og betalt inngang til spa badet for hele familien, men når først ankom hotellet fikk vi beskjed at der var det 18 års grense fra 10-18, veldig spesielt å ikke opplyse om det under bestillingen. Ikke kunne vi få beløpet refundert heller, det måtte evt brukes på andre tjenester til hotellet. Lite forståelse og lite hyggelige ansatte som tydelig ikke kan hverken kundeservice eller vet hvordan å være løsningsorienterte.
Vi hadde også booket og betalt Escape room og klatrepark via herregården, noe de mente på flere ganger at vi ikke hadde gjort. Jeg måtte vise de bestillingen og først da når de så det svart på hvitt måtte de gi seg. Men vi måtte booke klokkeslett der selv, noe som ikke funket da vi ikke fikk Riktig tlf nr og ble satt over til å sende klatreparken en Mail. Den svarte de aldri på. Måtte til slutt kjøre hend til klatreparken på Hove og ordne opp selv, de som jobbet der var allerede utrolig oppgitte over samarbeidet som de har med herregården som Ikke eier kommunikasjon! De ble ikke overrasket og sa at samarbeidet funket ikke i det hele tatt! De på klatreparken var veldig hyggelig og ordnet oss time til både escape room og klatring allikevel.

Når natten kom var det utrolig mye fyll og bråk til langt utpå morgenkvisten så det var svart vanskelig å få seg noe ordentlig søvn. Sengene var heller ikke av de beste. To enkeltsenger som er slått sammen til en dobbeltseng som selvfølgelig da sklir fra hverandre.

Når det kom til fem retters middagen var maten god, men vi manglet stadig bestikk, servietter, glass, påfyll av vann osv. Når vi for eks spurte om vi kunne få servietter for det manglet på bordet fikk vi istedenfor en liten bunke papirservietter. Hovedretten glemte de å servere oss, så når de andre gjestene fikk desserten spurte vi om de hadde glemt oss fordi vi ikke hadde fått hovedretten. Og jada de hadde klart å glemme oss igjen. Så når alle de andre gjestene var ferdige med desserten og de begynte å rydde av fikk vi hovedretten. Ikke nok med det klarte de å ta dobbel betaling av oss til drikken vi hadde til middag den kvelden.

Ingen toaletter/dusjer i nærmeste nærhet. Veldig tungvindt hvis man må opp på do på natten noe man jo selvfølgelig må når det er så mye bråk på utsiden at man ikke får sove.

Ute bassenget var meget ekkelt (Og Lite) da ingen dusjer før de hoppet uti der Pga manglende dusj til utebasseng området.

Hørte flere andre gjester klage på støy og lignende problemer beskrevet over, men til ingen nytte da de ansatte ikke gadd å svare på kritikken. Veldig dårlig kundeservice Og heller ikke spesielt blide.

Anbefaler ikke å reise hit da det var utrolig mye surr og bare kaos og masse venting uansett hva. Her har de utrolig mye som må forbedres betraktelig!!!

4  Takk, 618kathrinea
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Booket det Arendal Herregaard reklamerer med at er årets nyhet, nemlig domen. På hjemmesiden var det avbildet en flott kuppel beliggende rett ved sjøen, og beskrivelsen var idylliske omgivelser og sjøutsikt. Det som møtte oss da vi kom dit var riktignok en dome, men denne lå midt på campingplassen. Rundt plattformen den lå på var det gravd en slags grøft som var fylt med møkkete vann. På sengen lå det døde insekter. Sjøen hadde du ikke sett med kikkert engang. Dette hadde vi forhåndsbetalt 1995 kr per pers for. Det viste seg at domen hadde blitt flyttet fra den opprinnelige plassen og inn på campingen. Det hadde vi ikke blitt informert om i forkant av oppholdet. Det står det heller ikke opplyst om på Arendal Herregaards hjemmesider. Det var i det hele tatt så stusselig og lite koselig at vi ikke ønsket å sove der. Vi hadde kjørt 3,5 time for et hyggelig opphold, men det endte med at vi heller valgte å dra hjem igjen. Hele Arendal Herregaard bar i det hele tatt preg av kaos og dårlig drift. De ansatte var hyggelige og gjorde så godt de kunne, men det hele fremsto uprofesjonelt. Kommer aldri tilbake!

3  Takk, hilberra
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flere av de ansatte trenger nok en del mer opplæring i faget og hvordan man prater til gjester. Ved teltene hadde de installert sanitære fasiliteter, men kombinasjonen av wc og dusj sammen gjør at man står i vann og skitt på toalettet.

5-retters middag var virkelig lavmål hva gjelder størrelse på porsjoner. En kork med suppe, noen salatblader med to terninger fetaost osv.

Stedet har potensialet, men trenger åpenbart å gjøre justeringer for at dette skal være et optimalt sted å feriere.

Vanskelig å forstå om man er på et fint resort eller om det er et all inclusive charteropphold.

2  Takk, kristoffer r
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Arendal Herregaard fremstår som en perle på Sørlandet. Ved ankomsten blir en møtt med et glass muserende i en hjemmekoselig resepsjon. Middagen som også denne gang var en 5-retters var et eventyr både hva gjelder smak og utseende. Servitøren forklarte hva vi skulle få, og var alltid til stede for oss. Frokostbufeen stod heller ikke tilbake for noe, med god variasjon og fin dandering. Når senga var ubeklagelig, og renholdet ok, så kan det ikke bli annet enn toppkarakter.

3  Takk, Henning L