Trip.comUSD 283
FindHotelUSD 283
Orbitz.comUSD 283
EtripUSD 283
Anmeldt 16. august 2021

Vi hadde bestilt junior suite, og den var kjempeflott med balkong. Veldig god frokost, Middagen var helt OK, ikke helt etter vår smak, litt lenge å vente mellom rettene, så du må ha god tid for en middag her.

1  Takk, 123mariannen
Anmeldt 9. august 2021

I anledning min søsters 40-års dag hadde jeg i vår booket to netter på dobbeltrom på hotellet, samt spabehandling (escape for two) på fredagen. Jeg ba om to enkeltsenger, men fikk beskjed om at dette ikke kunne innfris.

På vei til hotellet fikk jeg en oppringing fra hotellet med beskjed om at terapauten som skulle utføre behandlingen var blitt syk, og de hadde fått inn en vikar. Behandlingen ble flyttet fra klokken 12.00 til 10.00.

Da vi sjekket inn fikk vi tildelt rom 201. Rommet har en seng som knapt kan klassifiseres som dobbeltseng. På badet var det verken dusjsåpe eller shampo. Vi gikk umiddelbart til resepsjonen og forklarte situasjonen. Resepsjonisten brukte mye tid på å undersøke alternativer. Vi ble tilbudt å oppgradere til en juniorsuite natt nr. 2, og betale et mellomlegg. Vi fikk også mulighet til å bytte rom til "domen". Vi opplevde situasjonen som uavklart når vi gikk til sengs.

Det ble ikke på noe tidspunkt opplyst om at det skulle være et live-band rett under rommet vårt, og vi ble holdt våkne til klokken 01.00 av svært høy musikk og bass som fikk gulvet vårt til å riste.

Neste morgen fikk vi en oppringning fra resepsjonen da vi satt og spiste frokost. Vi ble opplyst om at terapauten som skulle utføre spa-behandlingen var syk, og at behandlingen dermed ble avlyst.

Vi gikk umiddelbart ut til resepsjonen, og forklarte situasjonen. Jeg ba om å få oppholdet refundert, da hotellet ikke har innfridd på noen områder. Resepsjonisten tilbød oss en prisreduksjon på natt nr. 2, men da hovedformålet med oppholdet var spa-behandlingen gjorde vi det klart at det ikke ville være aktuelt å være på hotellet en natt til.

Vi fikk da beskjed om at vi kunne kansellere neste natt, samt spa behandlingen uten kostnad, og at betalingen for dette skulle refunderes. Jeg ba om å få snakke med en sjef, men fikk beskjed om at resepsjonisten kunne ordne med dette. Mitt ønske om å få kompensert de øvrige utgiftene kunne hun ikke ta stilling til.

Jeg sendte samme dagen en klage til hotellet, men har ikke fått noen form for respons.

2  Takk, Katikrow
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Stort, flott glampingtelt som føltes luksuriøst. 5 retters middag var inkludert i prisen. Maten var fantastisk. Kun to minus. Langt til dofasciliteter, særlig siden det regnet om nettene. Fascilitetene levde ikke opp til forventningene pga tett wc osv. Wifi virket ikke i vårt telt.

Takk, elskereise
Anmeldt 5. august 2021

Vi skulle bruke gavekortet "3 dagers miniferie" jeg kjøpte til kjæresten til jul.
Når vi ringte og booket fikk vi beskjed om at det ikke var ledige rom, men at vi kunne bli oppgradert til glamping telt. Det ble ikke sagt noe om at dette skulle koste oss noe ekstra, men her måtte vi betale mellomlegg når vi kom - meget dårlig da dette burde blitt opplyst om i tlf.

Fasilitetene som er laget nede ved glampingteltene mangler alt av ventilasjon. Dørene til toaletter og dysjer er nesten umulige å lukke da de sikkert er stappfulle i fukt som følge av manglende lufting.

I gavekortet er det 5 retters middag inkludert hver kveld, men det holdt med den ene kvelden.
Tidspunktet ble flyttet fra kl. 20.00 til 21.00 selv om vi hadde valgt kl. 20.00.
Maten kan nesten ikke kalles for mat. Den ene "retten" var suppe i en espressokopp, og den verste - en sorbetkule (?). 2 av rettene var helt ok, men ikke noe jeg hadde betalt for. Desserten var dronning Maud, som sikkert har vært fryst da den var seig og smakte rart.
Vi valgte å gå ned i byen å spise resten av middagene på oppholdet.

Det står 18 års aldersgrense på spaet, men likevell er det barn også som bader her.

Personalet virker uerfarne og lite service innstillt, med noen få unntak. Noen virker sjenerte og noen er grav alvorlige.

Når vi skulle sjekke ut holdt jeg på å betale for vin som vi ikke hadde hatt, men som var bestilt av andre gjester.
Fikk også beskjed om at massasje ikke var betalt, men denne betalte vi ved ankomst.
Hver gang jeg sa "dette har ikke vi hatt" eller "dette har jeg jo betalt" ble jeg møtt med - " men det står her" altså 0 kontroll på betalinger og bestillinger og du må stå der å finne bevis på at du har betalt. Her kunne dere møtt kundene deres på en helt annen måte.

Generelt virker området uferdig og preget av dårlig vedlikehold.
Utebassenget hadde jeg aldri dyppet en tå i engang. (Så det ble rengjort dagen før vi reiste, men det burde vært gjort lenge før)

Det som var bra var glamping teltet - veldig fint gjennomført stil og gode senger. + for speil i teltene.
God frokost og flere hyggelige ansatte ved frokostdisken!
God massasje og profesjonelt utført.

Alt i alt kommer vi ikke tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, A7116MHlenak
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell, fikk et lite og overmøblert rom med små vinduer som minnet om å sove i en kjeller. Helt grei spa-avdeling. Hyggelig personell, pluss for å få lov til å drikke i spa avdelingen. Hadde 5 retters middag som var helt flaut dårlig, forrett servert i en bitte liten expresso kopp og ja generelt ikke imponerende retter. Vinpakken var god, men alt ble servert av barn som ikke hadde peiling. Frokosten var heller ikke særlig imponerende, dårlig utvalg og generelt litt kjip. Synes at man på hotellfrokost skal kunne forsyne seg av for eksempel bacon. Alt i alt helt greit men ikke noe veldig fancy.

Romtips: Unngå maten
Dato for oppholdet: august 2021