“Nydelig mat i flotte omgivelser.”
Anmeldelse av Restaurant Canvas Hove

Restaurant Canvas Hove
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Færvik
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser.
Vi fikk servert FOCACCIA med pisket smør med havsalt mens vi ventet på maten. Jeg hadde valgt en liten fiskesuppe som var mer enn nok. Mine 2 barn delte en burger som var den beste burgeren de hadde smakt.

Takk, Don_Johnsen56

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig sted ned nydelig atmosfære og utrolig hyggelig betjening. Maten var nydelig til gode priser. Håper på snarlig gjensyn

Takk, RonnySc
Anmeldt 12. juli 2020

Etter mye om og, men fikk vi omsider et tomannsbord på en halvfull uteservering (som ble nesten tom etterhvert) . Hyggelig personale ok fine omgivelser. Vi bestilte "Dagens Husmann" Den røkte svineknoka smakte godt, men suppa dekket såvidt bunnen i en middels stor suppeskål. Vi fikk altså husmannskost servert som en middels stor forrett. Det er helt enkelt bare for dårlig og litt flaut. Det hører med til historien at vi fikk ett stykke Focaccia hver som hjalp litt på sulten. Med et par (gode) øl så kom det hele på 600 spenn. Noe som ville føltes ok hvis man ikke måtte stoppe på første bensinstasjon for å spise seg mett, men som nå bare har blitt et turnoff.

2  Takk, Ulf M
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige lokaler og ansatte. God mat, men det som skulle være en spennende asiatisk rett endte opp med å være en veldig god bolognese. Litt lite spennende smaker, hadde kanskje forventet litt mer mtp pris og lokasjon.

Takk, fridaelvira
Anmeldt 9. juli 2020

Har ved to anledninger i sommer spist 3-retters ved Restaurant Canvas Hove. Begge gangene har maten vært fantastisk og smakfull. Konseptet de kjører rundt dette er en innertier. Kudos til kokken. Servicen har også vært bra og vi følte oss ivaretatt og storkoste oss begge gangene vi var der ute. Cuba strandbar må også nevnes her, applaus for konseptet og stemning der også. Hele Canvas Hove fremstår nå som en plass for alle med mange kjekke aktiviteter for store og små. Vi kommer definitivt tilbake for mer god mat og stemning.

Takk, 975Heidi

Har du vært i Restaurant Canvas Hove? Del dine erfaringer!