“Veldig god mat i topp kvalitet!”
Anmeldelse av Restaurant Canvas Hove

Restaurant Canvas Hove
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Færvik
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat i topp kvalitet! Gode variasjoner i meny for både mat og drikke. Hyggelig personal og fint lokale ute/inne!

Takk, dagarvet2018

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Meget fornøyd med maten. Fin variasjon på menyen. De har også en 3 retter vi skal prøve i kveld. Lunsjen i dag var kjempe god. Litt fersk servitør, men alle har vel vært det en gang.

1  Takk, ViringJohansen
Anmeldt 24. juli 2020

Vi var en familie på 6 personer som bestilte hamburger, dagens (chili con carne) og fiskesuppe. All maten var kald da den ankom, selv om den kom veldig raskt. Måtte spørre om ting som stod på menyen men som ikke ble servert. Fiskesuppen var så salt at den ikke kunne spises, men svaret da det ble påpekt var kun at de takket for tilbakemeldingen. Servicen var klønete og upresis. Veldig stiv pris for små porsjoner. Ville absolutt ikke spist her igjen dessverre, noe som er synd med tanke på potensialet...

Takk, julieC43K
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser.
Vi fikk servert FOCACCIA med pisket smør med havsalt mens vi ventet på maten. Jeg hadde valgt en liten fiskesuppe som var mer enn nok. Mine 2 barn delte en burger som var den beste burgeren de hadde smakt.

Takk, Don_Johnsen56
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig sted ned nydelig atmosfære og utrolig hyggelig betjening. Maten var nydelig til gode priser. Håper på snarlig gjensyn

Takk, RonnySc

Har du vært i Restaurant Canvas Hove? Del dine erfaringer!