“God matopplevelse”
Anmeldelse av Restaurant Canvas Hove

Restaurant Canvas Hove
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Færvik
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig personell! Vi spiste dagens treretters, som var godt komponert. Gode drikkeanbefalinger. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Typotrude

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Rå matopplevelse fra A til Å. Bestilte treretter, alle tre rettene leverte. Anbefaler dette spisestedet også for gjester utenfor Hove.

Takk, Lillepernille2
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og oppfølging fra meget oppmerksom servitør. Risottoen og 3 retters stod absolutt til forventningene. Arendals beste matopplevelse!

Takk, Seaside64114087300
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 5 venner her og spiste middag. To stykker hadde 3 retters, vi andre prøvde burgeren og kyllingsalaten. Alle var svært fornøyde med maten. Passelige porsjoner, fine lokaler og god service.

Takk, bodiln744
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat i topp kvalitet! Gode variasjoner i meny for både mat og drikke. Hyggelig personal og fint lokale ute/inne!

Takk, dagarvet2018

Har du vært i Restaurant Canvas Hove? Del dine erfaringer!