“Perle ved havet”
Anmeldelse av Restaurant Canvas Hove

Restaurant Canvas Hove
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Færvik
Anmeldt 26. juli 2021

Perfekt beliggenhet for en rask lunsj eller en bedre middag. Eller en jente brunch som aldri tar slutt ;)
Raske og oppmerksomme servitører, spennende småretter, vegansk alternativ og kjente retter. Her kan man bare lene seg tilbake og nyte alt som serveres.
Mangler heller ikke på noe godt i glasset, både øl og vin.
Vi kombinerte en heldag på Hove med sol, bad og et besøk her. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, JulianneA916

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig personell! Vi spiste dagens treretters, som var godt komponert. Gode drikkeanbefalinger. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Typotrude
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Rå matopplevelse fra A til Å. Bestilte treretter, alle tre rettene leverte. Anbefaler dette spisestedet også for gjester utenfor Hove.

Takk, Lillepernille2
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og oppfølging fra meget oppmerksom servitør. Risottoen og 3 retters stod absolutt til forventningene. Arendals beste matopplevelse!

Takk, Seaside64114087300
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 5 venner her og spiste middag. To stykker hadde 3 retters, vi andre prøvde burgeren og kyllingsalaten. Alle var svært fornøyde med maten. Passelige porsjoner, fine lokaler og god service.

Takk, bodiln744

Har du vært i Restaurant Canvas Hove? Del dine erfaringer!