“Koselig ute-restaurant”
Anmeldelse av Restaurant Canvas Hove

Restaurant Canvas Hove
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Færvik
Anmeldt 16. august 2021

Nydelig fiskesuppe, kjempegod kylling salat og god service. En av oss var ikke så veldig sulten, og fikk lov å bestille barne-pizza. Kommer gjerne igjen her.

Takk, 123mariannen

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stykker som skulle ut å spise en bedre middag. Vi ble møtt av en hyggelig servitør som viste oss til plassene våre. Da vi bestilte var de tomme for flere retter, i tillegg til problemer med kjøkkenutstyret.

Vi ventet i over en time på maten, som også ble servert uten det vi ble forespeilet i menyen. Servitørene glemte også å dele ut bestikk, vann og andre ting vi spurte om.

Maten var svært god, men porsjonene var noe små i forhold til prisen. Regningen inkluderte også mat vi ikke hadde fått. Sitter igjen med et inntrykk av at personalet forsøkte så godt de kunne, men dårlig og rotete organisering førte til et dyrt og dårlig helhetsintrykk.

Takk, Kristofferbergee
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Første inntrykket og damen som møtte oss var ikke så bra. Vi fikk bord, og det kom straks en hyggelig svensk servitør. Han anbefalte dagens rett, og den tok vi. Det stod til forventningene. Veldig godt!

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 26. juli 2021

Perfekt beliggenhet for en rask lunsj eller en bedre middag. Eller en jente brunch som aldri tar slutt ;)
Raske og oppmerksomme servitører, spennende småretter, vegansk alternativ og kjente retter. Her kan man bare lene seg tilbake og nyte alt som serveres.
Mangler heller ikke på noe godt i glasset, både øl og vin.
Vi kombinerte en heldag på Hove med sol, bad og et besøk her. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, JulianneA916
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig personell! Vi spiste dagens treretters, som var godt komponert. Gode drikkeanbefalinger. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Typotrude

Har du vært i Restaurant Canvas Hove? Del dine erfaringer!