Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Området er helt greit, men frakting av bagasje til og fra bilen med sykler fungerer i og for seg greit hadde det ikke vært for at det er alt for få sykler, måtte vente i over 1 time på å få en sykkel . Når det gjelder minihus så er det nok litt innkjøring av disse, men det regner jeg med kommer på plass. Betjeningen er hyggelig og maten er helt ok. Takker for er hyggelig opphold her. ☀️

Takk, Safari17006154193
Anmeldt 14. juli 2021

Fantastisk god mat, hadde en effektiv og kunnskapsrik servitør, som lett tok hånd om de med allergi. De ansatte var blide og engasjerte. Maten kom raskt og smakte fortreffelig, hadde peppercrab og dagensfisk på risotto. Anbefales!

Takk, OlePDanielsen
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hove camping er ikke som campinger. Masse trær og i gen campingvogner og bobiler sørger for det.

Selve glampingdelen ligger litt for seg selv. Gøy måte å campe på! Halve telt, eller yurt, for 2 personer, helt telt for flere. Med fellesområde i midten.

Masse muligheter for diverse aktiviteter. Badstu. Vedfyrt badekar. Bar og restaurant.

Noe trekk for at det var lite lite proft. Blant annet ulike beskjeder fra ulike ansatte, ting ingen visste hvem som hadde ansvaret for (fyre opp badekar for eksempel). Men alt i alt en gøy opplevelse!

1  Takk, 468rikker
Anmeldt 20. juni 2021

Sørlandsk perle på tromøya. Fint sted og tilbringe varme sommerdager med familien. Vi leide campinghytte. OG det var god plass til en familie på 4.
Ren hytte med enkel standard. Det er virkelig en flott plass som har mye å by på i høytiden.

Takk, Mathisen23
Anmeldt 3. juni 2021

Her har du flust med opplevelser! alt fra Terrengsykling til undervannscootere. Flott sted å reise dersom man har litt større barn. Alltid imøtekommende folk! tipp topp tommel opp fra oss. vi kommer tilbake

Takk, oleeinarb2021