ZenHotels.com
Anmeldt 31. juli 2021

Naturen rundt er bare helt fantastisk. Området er bilfritt og rolig, og ikke minst barnevennlig. Stranden er lys og fin og teltområdet er perfekt. Mange fine plasser å slå opp teltet på. Terningkast 5

Det som trekker ned er det sanitære anlegget. Mesteparten ser ut som det har stått slik siden 70-tallet. Det var til tider skittent og manglet dopapir, men ellers greit nok. Maten i restauranten var ok, men små porsjoner. Terningkast 2/3

Takk, AinaO12
Anmeldt 31. juli 2021

Teltet 3 netter i slutten av juli. Superfint område og rolig for telting. Mye flate fine plasser og velge mellom. Tungvint å ikke kunne laste av bagasje med bil. Må bruke transport sykkel.

Falleferdig strøm anlegg på plassen.
Og dusjene er veldig svarte og gammelt. Var ubehagelig å dusje der.
Sanitæranlegg trakk veldig ned.

Dermed føltes det for dyrt med 450 pr natt med telt.
Alt det andre var supert.

Takk, 55_yvindd
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Området er helt greit, men frakting av bagasje til og fra bilen med sykler fungerer i og for seg greit hadde det ikke vært for at det er alt for få sykler, måtte vente i over 1 time på å få en sykkel . Når det gjelder minihus så er det nok litt innkjøring av disse, men det regner jeg med kommer på plass. Betjeningen er hyggelig og maten er helt ok. Takker for er hyggelig opphold her. ☀️

Takk, Safari17006154193
Anmeldt 14. juli 2021

Fantastisk god mat, hadde en effektiv og kunnskapsrik servitør, som lett tok hånd om de med allergi. De ansatte var blide og engasjerte. Maten kom raskt og smakte fortreffelig, hadde peppercrab og dagensfisk på risotto. Anbefales!

Takk, OlePDanielsen
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hove camping er ikke som campinger. Masse trær og i gen campingvogner og bobiler sørger for det.

Selve glampingdelen ligger litt for seg selv. Gøy måte å campe på! Halve telt, eller yurt, for 2 personer, helt telt for flere. Med fellesområde i midten.

Masse muligheter for diverse aktiviteter. Badstu. Vedfyrt badekar. Bar og restaurant.

Noe trekk for at det var lite lite proft. Blant annet ulike beskjeder fra ulike ansatte, ting ingen visste hvem som hadde ansvaret for (fyre opp badekar for eksempel). Men alt i alt en gøy opplevelse!

1  Takk, 468rikker