Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et sted som har slagordet Et sted for alle, og tillater konverteringsterapi mot usikre ungdom er veldig motstridende og helt forferdelig. Dette stedet fortjener ingen kunder! Tragisk sted som kun tenker på penger og bidrar til selvmord

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 802_ysteinr
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Et fint sted for hele familien. Hytta er stor, og har flott beliggenhet like ved stranda, og med skog omkring. Husk bare å lukke og låse veibommen etter dere. En dag glemte vi det, og da sto det til slutt 11 biler på gårdsplassen foran hytta, og en bil kjørte helt ned på stranda. Ikke hyggelig verken for oss eller andre som ønsket en fredelig dag på stranda.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Navigate556263
Nina B, Kundeansvarlig på Hove Leirsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gleder oss stort når gjestene våre trives.

Anmeldt 10. april 2018

Fotballklubben Just IL hadde sin treningsleir her i April 2018. Med flott kunstgressbane rett ved hovedbygget og eget rom til bespisning ble dette en fin og minnerik opplevelse for alle deltakerne. Fra første kontakt til avreise har alt gått på skinner, vi gir våre beste anbefalinger til Hove Leirsenter, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, eveno2018
HoveLeirsenter, Kundeansvarlig på Hove Leirsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2018

Tusen takk for fine ord. Vi er lykkelige når våre gjester trives.
Velkommen igjen til Hove.

Anmeldt 8. juni 2017

Vi var så heldige å få være en del av Flying Moose Gas Swap Meet Weekend 2. - 5. Juni som ble avholdt her på Hoveleiren. Fantastisk beliggenhet, strandmuligheter bare gangavstand fra festivalplassen og hyttene. Vi bodde i hytte 32 som hadde store renslige rom, et stort oppholdsrom som rommet alle våre deltakere i Miss Pinup Norway, samt et stort kjøkken med alt det nødvendige. Vi hadde en sentral beliggenhet i forhold til festivalen også og kom direkte ut på festivalområdet fra vår hytte. Flere benyttet seg at mat tilbudet i restauranten og var strålende fornøyd med både service og kvalitet på maten. Hit kommer vi igjen neste år!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Beate L
HoveLeirsenter, Kundeansvarlig på Hove Leirsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Flying Moose Gas treff / festival på Hove er et syn for øyet. SÅ mange flotte biler - fantastisk. Her er det mye arbeid og entusiasme ved hver en bil.
Velkommen igjen til Hove.

Anmeldt 23. mai 2017

Flott service og god mat, Hove passer super bra til større samlinger. Var der på valgcamp og alt fungerte helt topp. Flott lokaler for kurs og mat.
Flott lunch buffet på søndager. Vi koste oss masse og kommer nok tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, EivindR38
HoveLeirsenter, Kundeansvarlig på Hove Leirsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Dere er hjertelig velkommen tilbake til Hove.