Expedia.comUSD 205
Vio.comUSD 205
eDreamsUSD 191
Anmeldt 31. oktober 2018

Hyggelig mottakelse, særegen historie og spesielle rom. Og maten var fantastisk. Dette var ikke en vanlig hotel-weekend, men en opplevelse! Et vertskap som gjorde at du følte deg hjemme. Gjentar gjerne denne opplevelsen.

Romtips: Det Hollandske rommet var ikke det største, men et behagelig rom for overnatting.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trek17518520539
Anmeldt 29. september 2018

Min kone og jeg hadde gleden av å bo på dette utsøkte hotellet for 2 uker siden i anledning vårt sølvbryllup. Vi oppdaget dette hotellet da vi fulgte med på "Nordens perler" som gikk på TV3 for et par år siden og bestilte rom for over ett år siden.Vi gledet oss veldig og ble ikke skuffet. Dette er egentlig et hotell som ikke kan forklares men må erfares. Konseptet med rom og suiter innredet stilmessig etter byer og land rundt omkring i verden er meget gjennomført. Selv bodde vi New York suiten med tydelig urbant storbypreg. Kontrasten til de tradisjonsrike og historiske bygningene rommene er en del av, gjør dette til en unik opplevelse.Et besøk på Herangtunet Boutique hotell oppleves som å komme hjem på besøk til eierne Marie José og Marco. De tar godt vare på deg og slår mer enn gjerne av en prat om hotellet og visjonen bak det. Og maten! Selvsagt kortreist og økologisk mat av topp klasse. En lokal variant av Tapas (Grazing board) på fredag og 3- retters på lørdag. Alt smakte utsøkt. Beliggenheten er også strålende. I kort kjøreavstand fra Beitostølen, men allikevel såpass langt unna at man kan finne den gode roen. Anbefales varmt!Kent Bersvendsen

Romtips: En av suitene!
Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, KentB592
Anmeldt 20. september 2018

Vil bare takke vertskapet for en meget hyggelig weekend der alt var like bra fra ankomst til avreise. Herangtunet er en plass der du får ro i sjelen, og en kan se at de som driver plassen har forståt at vil man ha fornøyde kunder må man være profesjonelle fra A til Å. De av oss som er så heldige at de får oppleve Hernagtunet vil sitte igjen med en opplevelse som man kan ta med seg og mimre om når ikke alt er like bra...... Hvis du først tar turen så MÅ dere spise middag der, vil påstå at maten de serverer der er blant toppen av det du kan få i Norge, og står ikke til side for noe annet rundt omkring i verden.

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, 1959late
Marco R, Owner på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2018

1000 takk for veldig hyggelig tilbakemelding det betyr veldig mye for oss! Det er veldig flott å få en tilbakemelding hvor vi kan bli stolt av. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi ankom fra hytta til en feiring av bursdagen til kona.
Jeg hadde bestilt en suite og champagne. Suiten var fin, det som trakk ned var gjenglemte sokker og fjell bukser i en av skuffene samt rengjøringen kunne vært noe bedre. Det var ikke så veldig mye slik at det ikke måtte rengjøres på nytt, men til den prisen det koster så hadde vi forventet noe mere.
Bestilte middag på kvelden. Maten var veldig bra også vinen vi ble anbefalt. Frokosten var også meget bra. Dette var vårt andre besøk her og vi var fornøyd med dette oppholdet også når man ser på helheten totalt.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, magnum44
Marco R, Owner på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Tusen takk for tilbakemelding. Det er særs beklagelig at stuepiker ikke har rengjort deres rom 100%. Selvfølgelig kan du forvente at dette må være100% Jeg vil ta dette opp med Stuepiker!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! Vennlig hilsen,

Anmeldt 5. september 2018

Fantastisk mat, fabelaktig atmosfære, flotte rom/suiter og fine turområder. Været var også på vår side. Kan anbefales, og ønsker meg tilbake en annen gang. Da vi var en stor gruppe satt vi på et L-formet langbord; passet best når maten ble servert ved bordet.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, cgillebo
Marco R, Owner på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi den. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold hos oss og at dere satt pris på maten i vår restaurant.Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!