Travelocity
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Her var det tilfeldigheter at vi bestilte, og nå vi er forelsket i stedet, verdt å komme tilbake til. Neste gang skal vi komme i flere dager. En mat opplevelse og intimt hotell. Føles som hjemme.
Rom er koselig med alt du trenger, og fine sengetøy, men er stua og felles areal som gir en god familie følelse. Flott vertskap.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, L4389ISmariab
robeerst, Eigenaar på Vinteropphold på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Så fint å høre at du hadde en godt og fint opphold hos oss og at du satt pris på maten, omgivelsene og opplevelse. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! :-)

Anmeldt 13. november 2018

Vi var en vennegjeng som reiste sammen.
Vi hadde hvert vårt særegne rom; artig konsept! Kjempekos med peis på rommet.
Været var ikke det beste, men innomhus var det særdeles trivelig og lunt. God stemning og utrolig god mat!

Romtips: Vi bodde på London, det var stort og deilig med ordentlig peis. Velutstyrt!
Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Idun67
robeerst, Eigenaar på Vinteropphold på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi den. Så fint å høre at dere hadde et fint opphold hos oss og at dere satt pris på konseptet vårt. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 31. oktober 2018

Hyggelig mottakelse, særegen historie og spesielle rom. Og maten var fantastisk. Dette var ikke en vanlig hotel-weekend, men en opplevelse! Et vertskap som gjorde at du følte deg hjemme. Gjentar gjerne denne opplevelsen.

Romtips: Det Hollandske rommet var ikke det største, men et behagelig rom for overnatting.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Trek17518520539
Anmeldt 29. september 2018

Min kone og jeg hadde gleden av å bo på dette utsøkte hotellet for 2 uker siden i anledning vårt sølvbryllup. Vi oppdaget dette hotellet da vi fulgte med på "Nordens perler" som gikk på TV3 for et par år siden og bestilte rom for over ett år siden.Vi gledet oss veldig og ble ikke skuffet. Dette er egentlig et hotell som ikke kan forklares men må erfares. Konseptet med rom og suiter innredet stilmessig etter byer og land rundt omkring i verden er meget gjennomført. Selv bodde vi New York suiten med tydelig urbant storbypreg. Kontrasten til de tradisjonsrike og historiske bygningene rommene er en del av, gjør dette til en unik opplevelse.Et besøk på Herangtunet Boutique hotell oppleves som å komme hjem på besøk til eierne Marie José og Marco. De tar godt vare på deg og slår mer enn gjerne av en prat om hotellet og visjonen bak det. Og maten! Selvsagt kortreist og økologisk mat av topp klasse. En lokal variant av Tapas (Grazing board) på fredag og 3- retters på lørdag. Alt smakte utsøkt. Beliggenheten er også strålende. I kort kjøreavstand fra Beitostølen, men allikevel såpass langt unna at man kan finne den gode roen. Anbefales varmt!Kent Bersvendsen

Romtips: En av suitene!
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, KentB592
Anmeldt 20. september 2018

Vil bare takke vertskapet for en meget hyggelig weekend der alt var like bra fra ankomst til avreise. Herangtunet er en plass der du får ro i sjelen, og en kan se at de som driver plassen har forståt at vil man ha fornøyde kunder må man være profesjonelle fra A til Å. De av oss som er så heldige at de får oppleve Hernagtunet vil sitte igjen med en opplevelse som man kan ta med seg og mimre om når ikke alt er like bra...... Hvis du først tar turen så MÅ dere spise middag der, vil påstå at maten de serverer der er blant toppen av det du kan få i Norge, og står ikke til side for noe annet rundt omkring i verden.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, 1959late
Marco R, Owner på Vinteropphold på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2018

1000 takk for veldig hyggelig tilbakemelding det betyr veldig mye for oss! Det er veldig flott å få en tilbakemelding hvor vi kan bli stolt av. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!