eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 28. juni 2020

Hadde store forventninger til hotellet som historisk hotell med toppbeliggenhet. Opplevde ikke den gode atmosfæren jeg hadde hørt om. Følte oss ikke sett i det hele tatt. Personalet pratet hollandsk med hverandre mens gjestene ventet. Mygg på rommet og kvelende hett. Heller ikke god komfort.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, lady1958
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Dette var vårt 3.besøk hos Marie og Marco, kun 1 natt denne gangen men forsatt like fornøyde over denne fantastiske plassen. Vesle Alva på 16mnd var med og koste seg hun også.
På lørdag stod nok ein meget god 3 retter på menyen med ein innertier av ein vinpakke attåt. Denne gangen budde me i Roma, eit kjempeflott rom med onsuite bad m boblebad.
Denne magiske plassen er balsam for sjela,utrolig barnevennlig miljø og kjempebra service.
Allerede planlagt ny tur :)

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, globebuster
Anmeldt 14. august 2019

Ideelt sted for 3-generasjons familietreff (7-75 år). "Leiligheten" var et fint samlingssted. Rommene ellers var også lekre, og utepeis på tunet sikret stemningen om kvelden. Fine turstier nært, og fjellet lokket ikke langt unna. Store og små nøt spennende, utsøkte måltider, og det alltid oppmerksomme vertskapet bidro til en 100% god opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, knut g
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk stemning midt i skogen, med gamle trehus oppgradert til tidsriktig stil og komfort. Luksusfølelse, lokal gourmetmat, lun atmosfære, superhyggelig betjening, utendørs bålkos etter middag, nydelig frokostbuffet. Bodde i Roma suiten, fullstendig galskap til å bli glad av. Jepp, dette gir vi tommel opp

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Preben L
Anmeldt 28. juli 2019

Koselig hotell, midt i skogkanten. Nydelig frokost, stille og rolig, da hotellet ikke har så mange rom. Flott 3 retters meny hver kveld kl 19. Vi synes det var litt lite mat, mtp at vi hadde vært ute å gått i fjellet hele dagen, men smakfullt.
Vi skulle ønske det var lounge møbler med puter ute på tunet, i stedet for rasteplass benk. Vi bodde i leilighet, og den var romslig og velutstyrt. Koselige ansatte, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Skogmus68