Expedia.comUSD 348
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott atmosfære. Gøy med forskjellige temarom. Vi hadde Iceland rommet som har en liten veranda ut mot skogen. Her var det flott å sitte med noe i glasset. Rommet er lite, men veldig sjarmerende. Restauranten serverte veldig god middag. Frokosten var god, med ferskt brød skåret i noen solide blingser. Uteplassen har peis, noe som var helt topp utover kvelden!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Johtov
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

En liten dose norsk bygdesistorie blandet med innredning og stemning fra europa, utført av kreative nederlendere, det må væreoppskriften på et deilig sted å være. Og nettopp det er Herangtunet. Når maten, og da spesielt middagen, holder et så godt nivå, ja da blir oppholdet en opplevelse. God service og hyggelige ansatte topper det hele :)

Takk, igrodal
Anmeldt 12. mai 2021 via mobile enheter

På utkikk etter det lille ekstra?
Herangtunet tikker av i alle bokser fra du bestiller og til du drar.
Unik plass, nydelig mat, fantastiske rom og et vertskap som tar seg tid.
En stopp her kan anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, langfjord
Anmeldt 20. oktober 2020

Her må man lese alt som står med små bokstaver om rommet. Vårt rom hadde eget bad og toalett, men vi måtte ut av rommet og over gangen for å komme dit. Nydelig 3 retters middag med en meget dyr vinpakke for å få tre glass. Rommet var meget lydt og vi bestilte inklusive frokost, som vi likevel måtte betale for.

Romtips: Velg et av de dyrere rommene.
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Edremit600
Marco Robeerst, Eigenaar på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2020

Hei takk for tilbakemelding, bare de Norske rommet har bad og toilet over gangen. Den står i vanlig bokstaver på nett og i bekreftelse fra rommet. En vinpakke er basert på kvalitets vin og tre glass er mellom 395 Nok - 425 Nok per vinpakke, helt vanlig for en vinpakke. Prisen for frokost er alltid inkludert i prisen men vi må skylles den ut pga MVA, jeg har sjekket regningen men du betalte ikke noe ekstra for frokost.

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde høye forventninger ut fra bildene og tidligere anmeldelser. Vi var ikke fornøyd. Stedet kvalifiserer ikke som hotell, mer som pensjonat / BB. Svært enkle rom. Ikke pusset opp. Dårlig kvalitet. Svært dårlige bad. Veldig, veldig lytt. Fire lenestoler i spisesalen ellers ingen lounge. Mat ok, men litt lite spennende og dyr vinpakke/lite vin. Frokost ok, men ikke spesiell på noen måte. Kjedelige omgivelser, nære riksveien. Manglende personlige service.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, mabella71
Marco Robeerst, Eigenaar på Herangtunet Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Når vi spurte om du hadde en fint opplevelse fikk vi dessverre ikke denne tilbakemelding. Vin er dyrt i Norge når man serveres kvalitetsvin en vinpakke med 3 glass er 3 glass man kan spørre om mer vin hvis man ønsker. Det stemmer at vi ligger nære riksveien men man kan ikke se riksveien fra tunet vårt. du hører ikke lyd fra Riksveien fordi at vi er litt for langt unna bare sus fra elven, Beklager. Når man ser det på etterkant kan vi ikke gjøre noe med det. Fire lenestoler i spisesalen stemmer fordi det er Covid-19 også i Norge og må holde oss till min. 1 meter avstand regler.