“Nydelig sushi!”
Anmeldelse av City Sushi & Thai Testaurant - STENGT

City Sushi & Thai Testaurant
Anmeldt 28. juli 2020

Utrolig god sushi. Restauranten er liten og sparsommelig innredet, men det gjør ingenting fordi maten var fantastisk!

Takk, Kasor80

Anmeldt 19. august 2019

Resturanten er ikke så stor, det serveres god sushi, delikat anrettet og det er god og hyggelig personal.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, LailaG117
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Jeg og venninnen min bestilte 2 forskjellige sushiretter. Da vi får maten er begge sushirettene på samme fat og servitøren sier bare at kokken gjorde feil. Deretter henter hun 2 små fat og sier at vi får bare sortere det riktig. Synes virkelig de kunne gitt tilbud om å lage nye retter eller eventuelt fikse det på separate tallerkner. Veldig knotete og ulekkert

Dato for besøk: august 2019
Takk, aiinab27
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Dette er andre gang på kort tid at vi spiser her. Veldig god mat, til en grei pris. Betjeningen er serviceminded, og maten kommer ganske så raskt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 600trulsp
Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

Kan ikke vurdere service da den ikke var til stede, maten var milevis unna å kunne rettferdiggjøre prisen....
Dette var bunn

Dato for besøk: mars 2019