“Glimrende!”

Sumo Restaurant Jessheim Storsenter
Vurdert som nr. 9 av 31 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant med veldig god mat og hyggelig betjening. Tilogmed toalettene er fantastiske! Mye mat for pengene. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, veggur-16
Karlla_Hammerstad, Manager på Sumo Restaurant Jessheim Storsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hi veggur-16,

Takk så mye for de vakre ordene om restauranten vår. Vi tar mye stolthet i menyen vår og er så glade for å høre at du likte det. Vår meny er bred og vi jobber alltid for å holde den frisk og oppdatert, så vi håper at du vil komme tilbake for å utforske hva annet vi har å tilby i fremtiden! :)

Mvh,
Sumo Team

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Har vanligvis god mat, men denne gangen ventet vi lenge, men ingen ville en gang gi oss en meny. Restauranten var ikke travel, likevel fikk vi ingen oppmerksomhet på over 10 minutter. Vi gikk lei og forlot lokalet. Så denne gangen ble det ikke noe mat på oss.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, dickeredfisher
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, stort utvalg av forskjellige retter, hyggelige servitører, koselig interiør, rolig stemning og toaletter med spa-feel. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Carina M

Hei Carina,

Så flott at du tok deg tid til å anbefale vår restaurant, takk! Vi er veldig glade for å høre at du likte vårt personale, deres service og maten som vi serverte! Vi håper å ønske deg velkommen igjen snart for å utforske enda mer av vår meny!

Mvh,
Sumo Team

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Erfaringsmessig er Sumo perfekt for forretningslunch/middag. God mat, annerledes konsept og ikke minst god bar!
På Jessheim starter matserveringen etter lunsjtider, det er ingen bar der og servitørene virker veldig umotivert. Maten er god.

Takk, Miremilie
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Det finnes ikke en eneste ordentlig restaurant på Jessheim så hvis Sumo legger lista enda litt høyere, blir dere den beste !!!
God oppfølging fra reservasjon til levert.
God mat og god service, men det lille mangler litt hele veien.
Litt keitete servering men ellers veldig bra.
Sumo kan være den som gjør at vi som jobber i området ikke lengre drar til Lillestrøm når vi har forretningsforbindelser på besøk. Kommer garantert tilbake !

Takk, 769rolfh

Reisende som så på Sumo Restaurant Jessheim Storsenter, så også på

Har du vært i Sumo Restaurant Jessheim Storsenter? Del dine erfaringer!