“Tørr og smakløs mat”

Sumo Restaurant Jessheim Storsenter
Vurdert som nr. 10 av 28 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 18. september 2021

I dag bestilte vi fra Sumo på Jessheim og Pad Thai som jeg bestilte var tørr og smakløst… Det var en skuffelse… Vi bestiller der hvertfall 3 ganger i måneden og sushi er veldi god men pad thaien kommer jeg aldri til å bestille igjen…Det var en klump av tørre og smakløse nudler….

Dato for besøk: september 2021
Takk, AgnieszkaK6215

Anmeldt 9. august 2021

Litt annerledes komponert mat. Fantastisk. Bør oppleves. Meget god service. Koselig inne som ute. Musikken kunne vært litt lavere.

Takk, Erik L
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte sashimi og maki take sway
Gode kamskjell denne gangen, lite smak i dem sist, men tunfisken var tørr og ble ikke spist, kongefisken (hva nå det er) var grei, lite smak. Scampi kokt ok. Hadde dessverre ikke kveite. Miso suppen var kjempegod. Scampi tempura maki var grei, litt smakløs. Er du vant til Chi i Lillestrøm eller Alex sushi i Oslo vil du bli skuffet. Kvalitet a la Fuji sushi på Jessheim. Der får du kimchi men her får du miso suppe, som falt i smak hos oss.

Takk, siv1964
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte tre ulike hovedretter og alle var noe utover det vanlige. Utrolig godt! Det gikk fint å bestille på appen og vi bestilte også desserten der og betalte. Men når desserten kom fikk bare to av oss. Pannacottaen var slutt. Min dessert innholdt også det, men den var bare byttet ut med noe annet uten å høre med meg. De spurte så hva de skulle erstatte Pannacottaen til den tredje gjesten med mens sorbeten til oss andre smeltet... Kaffen var også sølt helt ut over kopp og fat. Vi skjønner at det var travelt, men dette kunne vært løst på en bedre måte!

Takk, annabJ3618LN
Anmeldt 18. februar 2021 via mobile enheter

Sumo fortjener ros for å ta vegetarianere seriøst fantastiske tilbakemeldinger fra de som spiste den slags

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, GisleLeonard

Reisende som så på Sumo Restaurant Jessheim Storsenter, så også på

Har du vært i Sumo Restaurant Jessheim Storsenter? Del dine erfaringer!