“Tok 2timer før maten kom.. igjen!”

Amraj Authentic Indian Cuisine
Vurdert som nr. 7 av 28 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 3. september 2021

Det er ikke mye vits å bestille hjem levering herfra! De bruker lang tid og blir sure og legger på røret om du etter 1,5 timer minner dem på maten. Dette har skjedd de to siste gangene. Happy? Not!!

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, 24raymond_

Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk god mat. Meget koselig inne og ute. Har besøkt stedet noen ganger. I dag kunne kanskje servitøren smilt litt mer. Innholdsrik meny. Tilfredstillende handikap toalett.

Takk, Erik L
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted , fin uteplass , godt besøkt. Maten er veldig god. Det som trakk litt ned var den lange tiden vi måtte vente på maten, og at det var litt surr med betalingen. Fikk litt følelsen av at noe ikke stemte, men det vi endte med å betale stemte.
Har spist her flere ganger, det er på grunn av god mat, rikelig med mat, her blir man mett.

Takk, Marixx190479
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Altfor lang ventetid på servering som gjest. Vi ventet 50 minutter, som var av den korteste ventetiden. Hørte nabobordene hadde ventet både en, og en og en halv time. Det holder ikke mål!

Det kom folk og hentet take-away i et kjør, noe som kanskje er grunnen til den lange ventetiden for gjester i restauranten?

Vi bestilte begge retter med medium styrke, men dette var ikke sterkere enn fiskeboller i karri, selv om smaken var god.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kariannevik
Anmeldt 29. mai 2021

Nydelig mat og kjempe bra service. Maten kom fort, og smakte veldig bra. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Nia9427

Reisende som så på Amraj Authentic Indian Cuisine, så også på

Har du vært i Amraj Authentic Indian Cuisine? Del dine erfaringer!