“De gode ryktene som går er velfortjent”

Amraj Authentic Indian Cuisine
Vurdert som nr. 7 av 28 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

En god venn er «stamkunde» og han inviterte meg og en til med på mixed grill.

Artig at de har denne klassikeren på menyen. Her er det mye mat for pengene, flott anrettet og flotte råvarer. Knallgodt

Amraj hadde ligget mye høyere her på TripAdvisor om de ikke hadde dratt med seg litt negative anmeldelser fra starten med andre på eiersiden

Nå er det profesjonell drift og de leverer meget god mat og høy kvalitet. De ansatte har utstråling, er blide og man blir behandlet som en VIP

Jeg kommer tilbake med venner og vil vil gjerne benytte den flotte vinterhagen til venstre for inngangen. Dette er en flott fasilitet om man er en gjeng og vil sitte alene

Takk, GisleLeonard

Anmeldt 4. september 2021

Servitøren hadde trusa litt langt oppi musa, var sur hele kvelden. En " jeg vil ikke være her" holdning!
Fantastisk mat, men fikk ikke engang vann til maten.
Vurderer å ikke komme tilbake, hilsen en som selv jobber i yrket!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, sisilief
Anmeldt 3. september 2021

Det er ikke mye vits å bestille hjem levering herfra! De bruker lang tid og blir sure og legger på røret om du etter 1,5 timer minner dem på maten. Dette har skjedd de to siste gangene. Happy? Not!!

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, 24raymond_
Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk god mat. Meget koselig inne og ute. Har besøkt stedet noen ganger. I dag kunne kanskje servitøren smilt litt mer. Innholdsrik meny. Tilfredstillende handikap toalett.

Takk, Erik L
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted , fin uteplass , godt besøkt. Maten er veldig god. Det som trakk litt ned var den lange tiden vi måtte vente på maten, og at det var litt surr med betalingen. Fikk litt følelsen av at noe ikke stemte, men det vi endte med å betale stemte.
Har spist her flere ganger, det er på grunn av god mat, rikelig med mat, her blir man mett.

Takk, Marixx190479

Reisende som så på Amraj Authentic Indian Cuisine, så også på

Har du vært i Amraj Authentic Indian Cuisine? Del dine erfaringer!