“A real Indian experience👍🏻”

Amraj Authentic Indian Cuisine
Vurdert som nr. 7 av 29 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 19. september 2021

Veldig god mat. Mannen min som er så kressen var veldig fornøyd (det er ikke så ofte). Anbefales

Takk, janerio14

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Her steg forventningene himmelhøyt allerede utpå parkeringen da en lukt av de deiligste krydre oste utenfor. Om bare maten minner litt om denne lukten hadde jeg vært fornøyd. Inne så ble vi møtt av hyggelige ansatte. Vi bestilte to forskjellige retter, begge med kylling. Og vi ble begge blown away.. Fy flate så deilig mat, sterk og balansert god mat med de beste råvarer. Hjemmelaget nanbrød med hvitløk som var så godt at jeg kjøpte med et ekstra jeg tok med hjem til Fredrikstad. Jeg har spist på mange indiske restauranter, men aldri så gode smaker som her. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Rep Salg Import A
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

En god venn er «stamkunde» og han inviterte meg og en til med på mixed grill.

Artig at de har denne klassikeren på menyen. Her er det mye mat for pengene, flott anrettet og flotte råvarer. Knallgodt

Amraj hadde ligget mye høyere her på TripAdvisor om de ikke hadde dratt med seg litt negative anmeldelser fra starten med andre på eiersiden

Nå er det profesjonell drift og de leverer meget god mat og høy kvalitet. De ansatte har utstråling, er blide og man blir behandlet som en VIP

Jeg kommer tilbake med venner og vil vil gjerne benytte den flotte vinterhagen til venstre for inngangen. Dette er en flott fasilitet om man er en gjeng og vil sitte alene

Takk, GisleLeonard
Anmeldt 4. september 2021

Servitøren hadde trusa litt langt oppi musa, var sur hele kvelden. En " jeg vil ikke være her" holdning!
Fantastisk mat, men fikk ikke engang vann til maten.
Vurderer å ikke komme tilbake, hilsen en som selv jobber i yrket!

1  Takk, sisilief
Anmeldt 3. september 2021

Det er ikke mye vits å bestille hjem levering herfra! De bruker lang tid og blir sure og legger på røret om du etter 1,5 timer minner dem på maten. Dette har skjedd de to siste gangene. Happy? Not!!

2  Takk, 24raymond_

Reisende som så på Amraj Authentic Indian Cuisine, så også på

Har du vært i Amraj Authentic Indian Cuisine? Del dine erfaringer!