Fantastisk opplevelse!

En fantastisk opplevelse som anbefales på det sterkeste! Vår instruktør Vegard var spesielt flink... les mer

Anmeldt 2. oktober 2021
Elfredst
Modern Activity Center

Helt utrolig kult!!! Rett ved E6 og Gardermoen Flyplass. Bare å anbefale! Bare å besøke!!! Er så... les mer

Anmeldt 28. november 2020
749pieterh

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Å sveve i vindtunnel under kyndig oppfølging av dyktig instruktør er fantastisk! God instruksjon i forkant. Men på Modern Activity Center kan du få en rekke Virtual Reality opplevelser også!
Flott senter der du også kan få mat og drikke, i tillegg til at man arrangere møter/seminarer.
Anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Offisersbladet
ModernActivityCenter, Leder  på Modern Activity Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2020

Tusen takk for besøk og en fantastisk flott anmeldelse!

Anmeldt 26. januar 2020

Vi kom en time etter åpningstid, da var han som skulle operere VR aktivitetene ikke kommet på jobb.Det så ikke ut til å plage de som jobbet der. De fikk ringt etter denne personen, når han kom, kunne han si at halvparten av VR aktivitetene var i ustand, og resten tok 15 min å varme opp. Mtp at vi kjørte 45 min for dette,,, tenk over om det er verdt det.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, FiffiogTurban

Hei,
beklager denne opplevelsen på det sterkeste, og beklager også at anmeldensen plukkes opp så sent. Problemene du nevner er løst, og siden februar har alle VR-maskiner vært klare for spill i hele åpningstiden. Om du leser dette håper jeg du vil sende en epost til heidi@macenter.no slik at vi kan få kompensert for sist besøk.

Anmeldt 28. juli 2019

Vår første flytur i dag. Kjempegøy. Flink instruktør. Fint senter med kafe. Pizza og brus med mer opplevelse som anbefales
Kort vei til flyplassen

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, KathinkaN7

Hei Kathinka, tusen takk for den flotte anmeldelsen! Håper vi sees :)

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vært på flere besøk, startet med firmaevent som var svært vellykket. Fine møte fasiliteter, god mat og ikke minst en spennende opplevelse. Har kommet tilbake mange ganger for å fly, blir bare mer morro for hver gang.
Hyggelig atmosfære og supertrivelige folk.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, frodea613
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk gøy opplevelse.
Veldig flink,trygg og hyggelig instruktør.
Følte meg godt ivaretatt
Vel verdt pengene.