Flott stjerne

Keplerstjerna er utrolig flott å se i mørket. I Oktober lyser den rosa og det er helt nydelig. Jeg... les mer

Anmeldt 10. august 2020
Vilikkee
Lederstjerne for positivitet- og håp!

Anmeldt 25. april 2020
jans0der
Oslo, Norge

Anmeldt 25. april 2020

Kjører man til, fra, ved Gardermoen Park, passerer man den lysende- og vakre Keplerstjerna monumentet, plassert nord for krysset der europavei 16 møter europavei 6 ved Gardermoen Business park. Et vakkert- og alltid velkomment syn for de fleste, et signal- og tegn for fred, forståelse og håp. Fredsstjernen er en 45 meter høy kunstinstallasjon ved Oslo Lufthavn, utformet av den pofilerte multikunstneren Vebjørn Sand i 1999. Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, jans0der