“God mat med flott uteplass og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Munnfull

Munnfull
Vurdert som nr. 16 av 27 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

God mat på et sted som har fått dårlig kritikk tidligere Hsr spist både lunsj ( meget godt karbonadesmørbrød og kamerat som var med hadde pasta som var veldig bra)Uken etter spiste jeg og kona 2 forskjellige lakseretter begge veldig bra Hyggelig betjening suveren uteplass og fine priser Undervurdert sted

Takk, StaaleL

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig lunch med yngstemann og jeg vil begrunne hvorfor vi gir topp score. Dette er selvfølgelig iht konsept som er i samme gate som Egon, Friday’s o.l.

Dette var mitt første besøk. Sønnen min har spist biff med sine venner her tidligere og var veldig fornøye. Jeg har bare hørt rykter og lest anmeldelser

Mitt valg var fish&chips og ble glad når de serverer pommes bistro som er det dyreste industrien tilbyr HORECA markedet. De var fritert korrekt i god olje uten bismak og kvalitetsfisk i «fish». (Jeg benchmarker med opplevelser i London)
Det er mye sous vide i dette segment men digg at de går for kvalitet. Ertestuing var også god

Sønnen valgteMunnfull burger. Blir litt dyrt når vi putter på ekstra ost og bacon. Men en 50-lapp har ikke noe å si når gutten sier det var skikkelig digg. Ros for å ha stekt burger riktig

Med fungerende APP, god mat, rask servering, kundevennlig og blid servitør, da er det ikke noe å trekke

Skyfri himmel og en kald pils er heller ikke negativt
Vi kommer tilbake

Takk, GisleLeonard
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Var her på lunch på bursdagen min ettersom det ikke var mulig å feire bursdagen med hele familien pga smittevernreglene som var da. Veldig fornøyd med maten og servicen

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Confess
Anmeldt 22. februar 2021 via mobile enheter

Da har jeg vært innom den nye restauranten Munnfull på Jessheim. Anledningen var en lunsj med to venninner.

Etter å ha blitt slaktet i en av Norges største aviser, var jeg spent på hva restauranten hadde å tilby. Hadde hørt både positivt og negativt fra venner som har vært innom.

Lokalet er ganske stort, fortsatt med «båsene» som også var der under Fridays sin tid. Ellers er stilen enkel og luftig, med hengende lamper og bord uten duker.

Servitøren viste oss vei til et hyggelig bord, og vi fikk en lunsjmeny å bestille fra. Det var ingen buffe, men a la carte da vi var der. Rettene de kunne tilby var stort sett det som også tilbys på mange andre restauranter. Vi gikk alle tre for fish and chips. Prismessig lå de ganske jevnt med andre restauranter på Jessheim, som i mine øyne er høyt. Vi spiser rett som det er ute i Oslo, og synes både kvaliteten på maten er bedre, og prisene faktisk lavere enn på Jessheim jevnt over.

Maten var helt ok, men litt lite smak på både chips, fisk og ertekrem. Og en god remulade savnet jeg, den dressingen vi fikk servert var ikke som forventet. Etter måltidet var det tydeligvis bytte av servitør, for plutselig ble bordet vårt glemt. Vi ville gjerne bestille dessert og kaffe, og måtte til slutt rope på den nye servitøren da hun dukket opp i nærheten av det hjørnet vi satt i. Begge servitørene vi hadde kontakt med var veldig hyggelige, men det er viktig å følge opp kundene under hele måltidet, og denne dagen var det i tillegg ikke mange kunder.

Vi avsluttet med softis m/topping og sjokoladefondant, og begge dessertene var gode. Generelt sett var besøket helt ok, men som så mange andre steder på Jessheim, maten er gjennomsnittlig.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, LineH79
Anmeldt 18. januar 2021

Lokalet var kaldt og trekkfullt. Sterkt gult lys som var blendende. Lampene hang i øyehøyde over bordene med en sterk lyspære. Ingen koselig atmosfære. Maten var ok, men ikke i stil til prisen. Knivene var sløve og klarte ikke å skjære igjennom hamburgeren...Finnes bedre valg på Jessheim.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, 20oleo

Reisende som så på Munnfull, så også på

Har du vært i Munnfull? Del dine erfaringer!