“Anbefales😊”
Anmeldelse av Munnfull

Munnfull
Vurdert som nr. 16 av 28 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Spiste fish and chips - anbefales! Veldig god fisk, nydelig remulade, ertestuing og chips. Mye mat for pengene. Veldig hyggelig betjening. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Beate S

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Kjempegod fish and chips, god vin og veldig hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste!! Dette stedet skal jeg besøke igjen

Dato for besøk: september 2021
Takk, Gro M
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og veldig god atmosfære. Rent og pent lokale. Hyggelig personell. Man kan sitte både inne og ute.

Takk, lillise2017
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

God mat på et sted som har fått dårlig kritikk tidligere Hsr spist både lunsj ( meget godt karbonadesmørbrød og kamerat som var med hadde pasta som var veldig bra)Uken etter spiste jeg og kona 2 forskjellige lakseretter begge veldig bra Hyggelig betjening suveren uteplass og fine priser Undervurdert sted

Takk, StaaleL
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig lunch med yngstemann og jeg vil begrunne hvorfor vi gir topp score. Dette er selvfølgelig iht konsept som er i samme gate som Egon, Friday’s o.l.

Dette var mitt første besøk. Sønnen min har spist biff med sine venner her tidligere og var veldig fornøye. Jeg har bare hørt rykter og lest anmeldelser

Mitt valg var fish&chips og ble glad når de serverer pommes bistro som er det dyreste industrien tilbyr HORECA markedet. De var fritert korrekt i god olje uten bismak og kvalitetsfisk i «fish». (Jeg benchmarker med opplevelser i London)
Det er mye sous vide i dette segment men digg at de går for kvalitet. Ertestuing var også god

Sønnen valgteMunnfull burger. Blir litt dyrt når vi putter på ekstra ost og bacon. Men en 50-lapp har ikke noe å si når gutten sier det var skikkelig digg. Ros for å ha stekt burger riktig

Med fungerende APP, god mat, rask servering, kundevennlig og blid servitør, da er det ikke noe å trekke

Skyfri himmel og en kald pils er heller ikke negativt
Vi kommer tilbake

Takk, GisleLeonard

Reisende som så på Munnfull, så også på

Har du vært i Munnfull? Del dine erfaringer!