“Komisk dårlig.”

Legg det til.
Fly Chicken
Vurdert som nr. 25 av 28 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 19. september 2021

Bestilte meg en «Fly Cheese»

Jeg kommer inn til et nesten tomt lokale og blir møtt av ok hyggelige mennesker i kassen, det tar snaue 15 minutter på å få maten som var som følgende;

En enormt stor bit med kylling dobbelt så stor som brøda over og under, som i min bok er en positiv ting, hadde den bare ikke vært mørkebrun, hard, og ikke minst kald/lunken i midten. Det hele var toppet med to skiver ost som ikke var svett en gang, og en mengde ketchup som kun kan forsvares med at det skal skjule overfritert, steil kylling.

All in all er smaksprofilen bestående av ketchup, sylteagurk og en ettersmak av frityrfett som virkelig er sen til festen, og absloutt ikke er velkommen, men som likevel henger på deg de neste to timene som en «mildt» beruset eks.

Til syvende og sist satt jeg med følelsen av at jeg mistet en hundrings og en stor Harald i vinden.

Hverken Fly Chicken Oslo eller Jessheim imponerer.
Takk for meg, aldri igjen.

Dato for besøk: september 2021
4  Takk, Goodfoodpleasethx

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Den ene sønnen min kjenner hele menyen godt allerede for han og vennene liker Fly Chicken veldig godt

Jeg vippset og ba han ta med noe digg til oss.
Det ble mye mat på take away og det var så digg at det ble overspising og en cowboystrekk på sofaen nødvendig

Veldig hyggelig at de kom til Jessheim slik at mangfoldet øker og gir oss flere valgmuligheter

Men med så enorme menger kilokalorier grunnet innbaking, all den frityren og «grisete pommes frites» kan jeg ikke gi topp score. Kroppen min har heller ikke godt av det

1  Takk, GisleLeonard
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Har besøkt restauranten 2 ganger. Første gangen var vi ganske alene, maten var ok og vi kom derfor tilbake igjen i dag. Det var dessverre en dårlig opplevelse. Flere bord både ute og inne var tilgriset fra tidligere gjester uten at noen gjorde rent. Til slutt ba vi om å få låne klut for å vaske selv. Da plassen var rengjort og vi skulle bestille mat ble vi nektet dette fordi kjøkkenet hadde for mye å gjøre....merkelig måte å drive Business på... vi måtte dermed forlate stedet. Tviler på vi kommer tilbake når de holder på slik.

1  Takk, treldorado
Anmeldt 3 uker siden

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Fly Chicken, så også på

Har du vært i Fly Chicken? Del dine erfaringer!