“Overraskende god mat”

Vurdert som nr. 4 av 31 Restauranter i Jessheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Godt utvalg. Lokalet er litt trangt.
Servitørene var dyktige og kunnskapsrike.
Til sammen en pakke som var verdt prisen. Litt dyrt. Men overkommelig.

Takk, Andersen668

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Det var helt fantastisk mat her! Jeg koste meg virkelig. Servitørene var flinke og det var en fin atmosfære.

Takk, FarAway63665150955
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Har vært en gang med familie og det anbefales!!!! Restauranten har god service og arbeiderne er ganske hyggelige...

Takk, V5023AMleor
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Top service og nydelig mat..
Anbefaler 100%. Det er verdt å spise på Mirabel❤. Vi har kost oss masse både med mat og drinker og må også si at de ansatte var så hyggelige og var tilstede alltid.
Jeg gir terningkast seks...

Takk, RamyF108
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Fredags kveld bestemte jeg å ta med kjæresten min på mirabel Jessheim for å feire bursdagen hans.
Da vi ankom fikk vi et koselig bord.
Servicen var veldig rask, god atmosfære i tillegg.
Maten var perfekt!
Da desserten kom på bordet følgte det med sang fra servitøren å bursdags sang. Nydelig opplevelse.

Takk, Passport63991555818

Reisende som så på Mirabel Jessheim, så også på

Har du vært i Mirabel Jessheim? Del dine erfaringer!