“Middag”

Bao Bao
Vurdert som nr. 10 av 31 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Anbefales! Meget god kinesisk mat! Rask servering og ypperlig service! Er du glad i kinesisk mat er dette stedet for deg!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, erlendm287

Anmeldt 10. oktober 2018

Vi droppet innom for middag sent på ettermiddagen. Fikk bord med en gang. Bestilte mat og drikke, og begge deler kom raskt. Maten bar likevel ikke preg av å være "masse-produsert". Deilige biffkjøtt- og kyllingretter med god ris.

Takk, 552oleb
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Maten blir raskt servert, og den er god. Hvis du liker asiatisk mat anbefaler jeg denne restauranten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, treldorado
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Så for meg en standard Kina-sjappe med god mat, men blei veldig overrasket over hvor god Gong Bao med biff var, hvis det er lov å si. Den retten var helt nydelig

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 10_yvindv
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Testet takeaway etter anbefaling fra venner.

Hyggelig betjening, rask levering og rikelig med mat. God smak også.

Det trekker ned at det er for lav kvalitet på det som er "ferskt". Mye boks grønt, men broccoli er blomstret og soppen også gammel. Kyllingen er i det laveste kvalitetsjiktet. Med dette i betraktning så er prisen også litt i overkant.

Alt i alt helt midt på treet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, GisleLeonard

Reisende som så på Bao Bao, så også på

Jessheim, Ullensaker

Har du vært i Bao Bao? Del dine erfaringer!