“Frokost”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hadde et stopp her for en senfrokost. Grei service nivå som er satt av kjeden, maten smaktr greit men de kunne gått litt lengre i presentasjonen. God og varm kaffe

1  Takk, anncharl0ttm

2024 av 153 anmeldelser

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi var er stor gjeng, hvor egentlig ingen var spsielt fornøyd. Jeg bestilte black and white, fikk 2 stk kyllingfil’e med grillkrydder ! Dama bestilte laks, OGSÅ servert med grillkrydder !!! Serdeles dårlig mat, dårlig service ! Kan absolutt ikke annbefales .

1  Takk, fridtjofl569
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Uengasjert betjening. Rått kjøtt og ikke villig til å gjøre noe med dette. For høye priser i forhold til produktet.

2  Takk, Kristian H
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

God mat som alltid på Egon. Kommer gjerne igjen hit.
Koselig lokale og hyggelig betjening.
Anbefaler denne restautanten.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Du får akkurat det du forventer på Egon. Vi spiste pizzabuffe før vi skulle videre ut i verden fra Gardermoen.
Pizzaen var tørr og kjedelig, men det viste vi fra før. Det var 2 typer pizzaer som kom. Litt kjedelig utvalg.
Servicen vi opplevde var bra. Lokalet var som alle andre Egon restauranter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 280asgeirl

Reisende som så på Egon Jessheim, så også på

Har du vært i Egon Jessheim? Del dine erfaringer!