“Dårlig opplevelse... brun salat til en dyr pris”
Anmeldelse av Egon Jessheim

Egon Jessheim
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Jessheim
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Skulle spise en cesar salat på Egon i dag med noen få freshe salatblader.. brune og stygge. Snakket med en servitør som var utrolig dårlig serviceminded han spurte hva som var galt.. å når vi sa hva som var feil sa han at alle salater i hele verden var sånn. Det å begynne å diskutere med en gjest når man ser tydelig at maten er dårlig er vell ikke så veldig god service.. er det virkelig sånn at dere bare har dårlig salat i alle resturantene deres? servitøren spurte om vi ville ha ny salat men det takket vi nei til da servitøren sier at alt av salat ser brun ut så er det ikke så veldig fristende.. å
Spesielt når salaten koster nesten 200kr så burde den være fresh og god. Skjerpings

1  Takk, Kristofferengen

1923 av 153 anmeldelser

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hadde et stopp her for en senfrokost. Grei service nivå som er satt av kjeden, maten smaktr greit men de kunne gått litt lengre i presentasjonen. God og varm kaffe

1  Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi var er stor gjeng, hvor egentlig ingen var spsielt fornøyd. Jeg bestilte black and white, fikk 2 stk kyllingfil’e med grillkrydder ! Dama bestilte laks, OGSÅ servert med grillkrydder !!! Serdeles dårlig mat, dårlig service ! Kan absolutt ikke annbefales .

1  Takk, fridtjofl569
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Uengasjert betjening. Rått kjøtt og ikke villig til å gjøre noe med dette. For høye priser i forhold til produktet.

2  Takk, Kristian H
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

God mat som alltid på Egon. Kommer gjerne igjen hit.
Koselig lokale og hyggelig betjening.
Anbefaler denne restautanten.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, FruSolskinn

Reisende som så på Egon Jessheim, så også på

Har du vært i Egon Jessheim? Del dine erfaringer!