“Utrolig hyggelig”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Et utrolig hyggelig besøk med hyggelige servitører, god mat og drikke.
Et sted jeg vil komme tilbake til ( ;

Takk, Roving45618319023
Castello J, Manager på Castello Restaurant& Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Utrolig fornøyd med miljøet og maten, servitørene er imøtekommende og hyggelige, god mat og drikke, et sted jeg vil komme tilbake til 10/10

Takk, Christian B

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Sittet her i 1t nå og er utrolig fornøyd med både mat og drikke, et sted jeg vil komme tilbake til, anbefales 10/10

Takk, Sightsee41414504418

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, og servering i topp klasse.
10/10.
Er her nesten hver dag, og alltid samme gode servering og mat

Takk, Q617BJchristiank

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Castello Jessheim innbyr til en virkelig hyggelig kveld. Det er først etter senterets stengetid at stedet virkelig kommer frem ... Fantastisk Mat, lot servitøren velge for meg, og det smakte fantastisk. ( Kveite) Tommel opp for RAFI og RAOUL... Dere gjør kvelden enda hyggeligere.

Lenge siden vi har vært på Resturant , på Jessheim, og følt oss, så velkommen ...

Takk for en hyggelig aften
Jan Erik og Hogne

Takk, Hogne F

Reisende som så på Castello Restaurant& Bar, så også på

Har du vært i Castello Restaurant& Bar? Del dine erfaringer!