“Pizza”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, favoritt stedet på jessheim. Kommer hit veldig ofte med venner og familie. Pizza mozerla er favoritten

Takk, Wazgel S

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi kom hit for første gang. Maten smakte veldig godt. Super dyktige servitører. Dette er klasse restaurant 10 av 10

Takk, Shirwan A
Castello J, Front Office Manager på Castello Restaurant& Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Jeg er her daglig fof å drikke kaffe. Vi blir alltid tatt godt vare i mot. Dette stedet har et fantastik ute servering

Takk, Daiki A
Castello J, Manager på Castello Restaurant& Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Veldig hyggelig å høre

Takk for besøket

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Var her med en vennegjeng på 7 stk.
Ble møtt med utrolig hyggelige dørvakter. Kommer inn, og bartenderen oppsøker oss med én gang!
Vi får drikken våres, og ønsker oss en fin kveld videre.
Perfekt start på kvelden! 6/6

Takk, Jørgen A
Castello J, General Manager på Castello Restaurant& Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Så hyggelig å høre
Takk for dere valgte oss.

Mvh
Castello

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Et utrolig hyggelig besøk med hyggelige servitører, god mat og drikke.
Et sted jeg vil komme tilbake til ( ;

Takk, Roving45618319023

Takk for tilbakemelding deres.
Velkommen tilbake.

Mvh
Castello

Reisende som så på Castello Restaurant& Bar, så også på

Har du vært i Castello Restaurant& Bar? Del dine erfaringer!