“Glutenfrie alternativer”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig lunch m mann og sønn. Jeg spiste en god og mettende salat, mens gutta spiste en veldig god hamburger med glutenfritt brød. Vi kommer gjerne igjen hvis vi er i området. Det fantes både glutenfri pasta og glutenfritt brød.

Takk, weua

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Kvalitet står ikke i forhold til pris. Hovedservitør var uengasjert og som gjest fikk man opplevelsen av å være på samlebånd.

Takk, mobila2015
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Me skulle egentlig på et annet restaurant men me havnet her, HELDIGVIS !!! Det var vanskelig å bestemme menyen og maten var bare nydelig . Oppmerksomme og smilene servitører gjorde kvelden til en fantastisk opplevelse. Tusen takk, me ses igjen !

1  Takk, torschl
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Inviterte kjæresten ut på middag, i dag gikk vi for tapas. Fantastisk service og herlig smak på maten. Anbefales!

Takk, may00i
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Her var det god service , hyggelig personale.
Bestilte burger, servitøren forklarte om kjøttet, burgeren sto til forventningen, men baconet var litt for godt stekt.
Tilbehøret var forøvrig veldig bra.
Fint og rolig sted selv med mange gjester. Ikke noe bakgrunnsstøy i form av musikk, noe som er fint når man spiser og ønsker å snakke sammen. Veldig bra sted.

Takk, Marixx190479

Reisende som så på Castello Restaurant& Bar, så også på

Har du vært i Castello Restaurant& Bar? Del dine erfaringer!