“Beste take away sushi på Jessheim ”
Anmeldelse av Fuji sushi

Fuji sushi
Vurdert som nr. 1 av 29 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Alltid topp kvalitet og effektiv service.
Variert meny med mye godt.
Ferske råvarer og gir som regel litt ekstra.
Anbefalt!

1  Takk, anderssebastianholt

1923 av 87 anmeldelser

Anmeldt 27. august 2018

Vi har aldri sittet og spist der, men bestiller maten og kan komme å hente den etter 20 minutter. Vi har alltid opplevd god kvalitet og service på Fuji Sushi. Med god planlegging vil ikke ventetiden på 20 minutter være noe problem

Dato for besøk: august 2018
Takk, irisholmenes
Anmeldt 21. august 2018

Her er det alltid trafikk. Det anbefales å ringe inn din bestilling på forhånd.
Vi har mange ganger bestilt mat fra Fuji, og har vi noen gang blitt skuffet? Nei.
Her er det gode råvarer og mange alternativer å velge blant. Ferskt og godt.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Anders H
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Take away sushi. Variert og god meny. Eneste minus er at man må vente en stund på maten. Anbefaler at man ringer bestiller i forkant. Litt i dyreste laget. Dårlig med parkering utenfor.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, karibjer
Anmeldt 30. juli 2018

Ønsker du sushi på Øvre Romerike eller på Jessheim må du besøke Fuji sushi. Helt klart det beste du får. Ingenting å si på ventetiden, og maten er alltid fersk, velsmakende og ser bra ut.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KalEl2005

Reisende som så på Fuji sushi, så også på

Har du vært i Fuji sushi? Del dine erfaringer!