“God mat”

Fuji sushi
Vurdert som nr. 1 av 29 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

God mat og greie priser, beste sushien på Jessheim mener jeg. Masse mat, store Maki og alltid gode og ferske råvarer. Wasabipureen er ikke den beste, vet ikke om det er ekte wasabi.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, dickeredfisher

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Dette er den beste sushi sted på Jessheim.De bruker kun 20 min og du kan hente.Alt ser lekkert ut og smaker fortreffelig.Så anbefales på det sterkeste. Har bestilt partybrett der og.De er meget hyggelig betjening og har en høy servicegrad ovenfor sine kunder

1  Takk, kentm176
Anmeldt 23. november 2018

De var ikke noe særlig godt.men det var helt okay.
kommer ikke tilbake til dette stedet. det finnes bedere i oslo

Takk, bengt12345
Anmeldt 20. november 2018

Uten tvil den beste sushien jeg har smakt. Bra utvalg, ekstremt effektive ansatte og en koselig liten plass.
Anbefales

Takk, Camilla T
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Skjult perle på Jessheim Alltid innom hvis jeg er på jobb i området. Anbefaler denne på det sterkeste.

Takk, 957dagt

Reisende som så på Fuji sushi, så også på

Har du vært i Fuji sushi? Del dine erfaringer!