“Jessheims beste sushi!”

Fuji sushi
Vurdert som nr. 1 av 27 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Knallgod mat, høy kvalitet og super service! Fuji sushi er mitt soleklare førstevalg på Jessheim for sushi, maki og nigiri. Du vil ikke bli skuffet

1  Takk, Svein72

Anmeldt 21. juni 2021

Veldig god sushi, og hyggelig service. Har spist det flere ganger og kommer sikkert tilbake ved anledning. Anbefales

Takk, NgaD15
Anmeldt 12. desember 2020

Har brukt Fuji sushi Jessheim som fast sushi-take-away de siste årene, og jeg har alltid fått topp kvalitet, fersk og god sushi!
Det anbefales å bestille sushien på forhånd, fordi dette er et populært sted med mange bestillinger inne til enhver tid, og det er et godt tegn.
Det er også veldig god service. Her om dagen kom jeg litt for sent for å hente bestillingen min (2t), og da mente de at den ikke var fersk nok lenger, også lagde de en ny til meg med en gang, og det uten at jeg måtte betale ekstra! Det vil jeg si er ekstraordinær kundeservice.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Anna L
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Sushien er veldig god og veldig bra kvalitet. Maten burde bestilles med en gang du føler deg litt sulten, bestiller du når du er skrubbsulten kan det ta lang tid. hi

Dato for besøk: august 2020
Takk, madow522
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Den beste sushien nord for Oslo! Det er alltid hyggelige folk på jobb og menyen inneholder noe for alle og det er mye nytt og kreativt.

1  Takk, mariejK7379JI

Reisende som så på Fuji sushi, så også på

Har du vært i Fuji sushi? Del dine erfaringer!