“Lunsj i julestria”

Jordbærpikene Jessheim
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Jessheim
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Etter et par hektiske timer løpende rundt på Jessheim storsenter, falt valget på Jordbærpikene da vi måtte fylle på både store og små. Vi endte opp med tortillas og burgere. Det tok litt for lang tid før vi fikk maten, men nesten «innafor» gitt at restauranten var så full. Maten var helt OK.
Det som trekker ned i tillegg til tiden er at posisjonene var litt små, særlig burgerne; pluss at prisene er veldig høye i forhold til hva du får servert.

Takk, 600trulsp

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Spiser endel jobblunsjer her. Alltid hyggelig og alltid god mat. Variert og god mat. Menyen blir også jevnlig fornyet. Det er veldig bra.

Takk, lassealeksander
BackPacker649625, Kundeansvarlig på Jordbærpikene Jessheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei, og tusen takk for din hyggelige anmeldelse! Det setter vi stor pris på!Hjertelig velkommen tilbake! Hilsen Jordbærpikene

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Bestilte en barneporsjon med lasagne til min datter. Ble overrasket over hvor lite det var på tallerkenen. 2 blad salat, 2 cherrytomater en tynn skive melon og en latterlig liten mengde lasagne. Kommer ikke til å bestille dette igjen.

Takk, Pioneer49232
BackPacker649625, Kundeansvarlig på Jordbærpikene Jessheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Hei, og takk for din anmeldelse! Vi setter pris på din tilbakemelding slik at vi kan jobbe med å bli bedre. Utvalget vårt, beregnet for de minste, er en halv porsjon av voksen størrelse. Det er synd å høre at du ikke føler at dette var nok. Vi vil da gjerne anbefale våre øvrige retter i menyen som metter mer. Her er uansett det beste om den enkelte tar en vurdering på hvor sulten man er og velger blant barne eller voksen porsjoner.

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Som regel alltid sitteplasser. Helt ok mat, har dog kun smakt på kaker/ bakevarer, annet mat frister ikke her. God kaffe, det skal de ha

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, camillaf385
Anmeldt 3. mars 2018

Meget god servise og veldig god mat.God atmosfære og behageligen sittegrupper.Midt i handlesonen ,men ikke bråkete.
Godt å sette seg ned med en kaffe og noe godt å bite i.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ladyr906

Reisende som så på Jordbærpikene Jessheim, så også på

Har du vært i Jordbærpikene Jessheim? Del dine erfaringer!