“Et hakk opp siden sist anmeldelse”
Anmeldelse av Bowlers Restaurant & Bar

Bowlers Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 31 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Bowlers er stedet du besøker uavhengig om du bare skal ta en kaffe med en kollega, ha en helaften med en date eller en tur på byen med gjengen. Vi serverer det du har lyst på, kanskje en kaffe latte eller en middag med en formidabel indrefilet etterfulgt av cocktails? I vår varme atmosfære lover vi god stemning uansett setting. Slå deg ned i en sofa foran peisen, ta plass ved langbordet for en middag, eller nyt vår varme uteservering som er like koselig året rundt.
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Da er det noen år siden jeg anmeldte Bowlers sist, og tid for å gi en ny vurdering.

Jeg har vært innom Bowlers flere ganger i år, og spist både lunsj og middag. Vi var flere i familien som spiste middag i oktober, og alle var meget fornøyd med maten. I går var jeg med venner, og vi bestilte salat og kylling sandwich. Jeg så kokken gjøre ferdig rettene før de kom til oss, og så han gjorde seg flid med presentasjonen. Vi var veldig fornøyde alle tre, og alt smakte fortreffelig.

Jeg prøvde carpaccio tidligere i høst, og den syntes jeg var tam og kjedelig, og retten var veldig liten.

Men Bowlers har forbedret seg veldig siden tidligere år, og jeg har inntrykk av at de har faste, gode kunder. Stedet er hyggelig, og personalet vennlig.

Takk, LineH79

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Flink servitør, bra bartender og veldig god mat! Kokken gir det lille ekstra. Litt trekk for noen priser som er litt på kanten.

Takk, Miremilie
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Spiser her noen ganger i løpet av året og opplevelsene er alltid bra. Dette er en av favorittene på Jessheim.

Takk, lassealeksander
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Litt likegyldig, men ok service. Maten var god. Veldig lite service og servering å få etterhvert. Måtte vente 30 min på å få noe drikke.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 19eka72
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Ut fra den middagen jeg og min familie hadde får du en ok burger. Min var tørr og ikke spesielt spennende. Langt fra amerikansk burgerstandard. Treg og lite interessert personell.

Dato for besøk: august 2018
Takk, supersvennis

Reisende som så på Bowlers Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bowlers Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!