“Helt ok”

Bowlers Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 9 av 30 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Bowlers er stedet du besøker uavhengig om du bare skal ta en kaffe med en kollega, ha en helaften med en date eller en tur på byen med gjengen. Vi serverer det du har lyst på, kanskje en kaffe latte eller en middag med en formidabel indrefilet etterfulgt av cocktails? I vår varme atmosfære lover vi god stemning uansett setting. Slå deg ned i en sofa foran peisen, ta plass ved langbordet for en middag, eller nyt vår varme uteservering som er like koselig året rundt.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra og hyggelig men det er stor forskjell på nivået pr kelner. Har har dem litt p jobbe med. Hadde ikke brød til alle til forrett som bestod av brød
Burgerne er gode. Fortsatt noe av det bedre vi har på Jessheim

2  Takk, 769rolfh

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Entrecote som er seig som en skosåle, biffsanwitch som ble sendt tilbake da det bare er slyntrer.
Anbefales ikke.
Søtpotetfricen var veldig god.

Ville styrt unna.
Vi var 11 stk og og kun 2 stk var fornøyd med sin rett.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, I2044ZAchristianb
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, fin uteplass, fint inne også.
Det som trekker ned er blant annet små porsjoner. Forrett med 4 scampi var veldig lite. Entrecôte var mere slintrer enn kjøtt, det var lite tilbehør, og det margbeinet kunne de spart seg, ulekkert, og det var ingen som spiste det.
Desserten; fondant og is var vel det som var mest riktig i størrelse.
De som spiste blåskjell var vel de som fikk riktige porsjoner.
Det er et fint sted, og maten er ok, men det mangla liksom noe.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Marixx190479
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Far og sønn koste oss veldig
God atmosfære, topp service og alle tiders mat

Vi er nesten naboer men det var vellykket å bytte litt vegger for å ta en god gutteprat

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, GisleLeonard
Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Bestilte bord en uke i forveien. Fikk grei plassering. Tok en del tid før vi fikk servering. Ølen kom på bordet etter 15 minutter. Når maten kom på bordet var det mye rot. En i følge fikk ikke fløtepoteter før middagen var spist opp. Kommer snart, kommer snart sa servitøren. Bestilte ny runde med drikke, denne kom ikke før vi hadde bestemt oss for å gå. Så dette ble stryket fra regningen . Og levert tilbake. Har vært her før. Ikke imponert da eller. Så dette var siste gang her.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, ivano504

Reisende som så på Bowlers Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bowlers Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!