“Fantastisk opplevelse!”

Bowlers Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 7 av 27 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Bowlers er stedet du besøker uavhengig om du bare skal ta en kaffe med en kollega, ha en helaften med en date eller en tur på byen med gjengen. Vi serverer det du har lyst på, kanskje en kaffe latte eller en middag med en formidabel indrefilet etterfulgt av cocktails? I vår varme atmosfære lover vi god stemning uansett setting. Slå deg ned i en sofa foran peisen, ta plass ved langbordet for en middag, eller nyt vår varme uteservering som er like koselig året rundt.
Anmeldt 15. august 2021

Hellgrillet indrefilet er helt fantastisk signatur rett! Hyggelige servitører, nye uteservering, god vin gjør opplevelsen enda bedre. Anbefaler på det sterkeste!

Takk, katarzynamS5871NQ

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært godt fornøyd med Bowlers helt siden de åpnet på Jessheim, men i går ble vi skuffet. Bordet som ble bestilt dagen før og bekreftet via mail var ikke notert da vi kom. Det løste seg raskt da et av de reserverte bordene ble tildelt oss. Så langt, alt vel. Menyen er endret fra slik vi husket fra tidligere besøk og flere av våre favoritter er borte eller endret. Vi synes også at porsjonene er mindre og prisen høyere. Barnemenyen hadde kun to retter og pasta med tomatsaus og kunne med hell ha fått følge av en kjøttbolle eller fem. Servitørene virket ganske uinteresserte og kunne godt ha spandert et lite smil. Vi så lite til dem under måltidet og vi valgte derfor å ta desserten hjemme. Det finnes flere bra spisesteder på Jessheim og veien er ikke lang til steder med bedre service enn det vi fikk går.

1  Takk, BeritL_12
Anmeldt 3. desember 2020

Nydelig og masse pinnekjøtt(Røkt) ble servert.
God smak på kjøttet og Vossakorven, men potetene var litt overkokt, de var litt søte.
Vennlig betjening og veldig god servise.
Kommer helt sikkert igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, morteni286
Anmeldt 9. august 2020

Dro dit med familien Lørdag ettermiddag kl. 1830 for å få oss litt god mat. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende, og var rask med å ta opp bestillingen. Men, der stopper også den hyggelige delen.

Jeg og min bedre halvdel bestilte hver vår Entrecote. Jeg bestilte den medium rare, og hun ville ha den medium. Det som ankom bordet vårt noe senere var 2 stk medium stekt Entrecote. Jeg vet med sikkerhet at bestillingen ble tatt riktig imot av servitøren. Hun sa "jeg skriver medium minus jeg", så det er nok på kjøkkenet det har sviktet.

Stedet skryter av at de har en kullfyrt Josper-grill. Jeg er ikke så sikker på at den var i bruk til dette måltidet. Entrecoten bar preg av å være stekt på panne, og hadde ingen grill-smak overhodet. Om Bowlers på Jessheim virkelig har en Jospergrill, men likevel velger å tilberede Entrecote på stekepanna, så er jeg milt sagt sjokkert over kokken på stedet. Denne bør i så fall byttes ut med en som forstår kjøtt så fort som mulig.

Videre er det slik at stedet er svinedyrt. Nå har jeg grei økonomi og spiser ute 3-5 ganger hver måned. Jeg har ingen problemer med å betale en noe høyere pris for en noe høyere kvalitet. Men, Bowlers på Jessheim forlanger altså kr. 364,- for en 200 grams Entrecote av helt vanlig Norsk ku, servert med litt saus, grillede grønnsaker, og Pommes Frites. Til sammenligning får du en 300 grams Entrecote på Big Horn med tilbehør for bare 5 kroner mer. Eller du kan velge Restaurant Köd i Oslo, der du får en 225 grams indrefilet til en krone mindre.

Helt i orden å forlange den prisen dere gjør her Bowlers, men da må dere sørge for at det dere serverer harmonerer med det dere forlanger. Det gjør det så definitivt ikke i dag.

Kommer jeg til å besøke stedet igjen? Det tviler jeg sterkt på all den tid de åpenbart ikke har peiling på hvordan man best tilbereder en entrecote.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Tore D
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra og hyggelig men det er stor forskjell på nivået pr kelner. Har har dem litt p jobbe med. Hadde ikke brød til alle til forrett som bestod av brød
Burgerne er gode. Fortsatt noe av det bedre vi har på Jessheim

2  Takk, 769rolfh

Reisende som så på Bowlers Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bowlers Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!