“Nydelig mat, proffe servitører”
Anmeldelse av Bowlers Restaurant & Bar

Bowlers Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 6 av 28 Restauranter i Jessheim
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Bowlers er stedet du besøker uavhengig om du bare skal ta en kaffe med en kollega, ha en helaften med en date eller en tur på byen med gjengen. Vi serverer det du har lyst på, kanskje en kaffe latte eller en middag med en formidabel indrefilet etterfulgt av cocktails? I vår varme atmosfære lover vi god stemning uansett setting. Slå deg ned i en sofa foran peisen, ta plass ved langbordet for en middag, eller nyt vår varme uteservering som er like koselig året rundt.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Kunne like gjerne gitt 5, her var nydelig mat og proff betjening!
Vi var 8 stk som ba om et rolig hjørne, hvis mulig. Fikk hele 2.etg for oss sjøl og likevel veldig god oppfølging av servitørene! Samt førsteklasses mat, forrett, hovedrett og noen tok dessert. Akkurat den kunne vært litt mer spennende, men det var absolutt det eneste som trakk ned. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Torunn G

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å gi Bowlers en ny sjanse etter at forrige besøk ikke var noe å skryte av. Og heldigvis, denne gangen innfridde de. Blid hyggelig servitør som fulgte oss opp under måltidet og maten var god. Det blir definitivt flere besøk!

Takk, BeritL_12
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Flott restaurant med en god meny. Hyggelig betjening og en innbydende innredning. Restauranten har egen burgermeny som anbefales. Ellers har menyen et variert utvalg som bør tilfredsstille de fleste.

Takk, Maps25015825844
Anmeldt 15. august 2021

Hellgrillet indrefilet er helt fantastisk signatur rett! Hyggelige servitører, nye uteservering, god vin gjør opplevelsen enda bedre. Anbefaler på det sterkeste!

Takk, katarzynamS5871NQ
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært godt fornøyd med Bowlers helt siden de åpnet på Jessheim, men i går ble vi skuffet. Bordet som ble bestilt dagen før og bekreftet via mail var ikke notert da vi kom. Det løste seg raskt da et av de reserverte bordene ble tildelt oss. Så langt, alt vel. Menyen er endret fra slik vi husket fra tidligere besøk og flere av våre favoritter er borte eller endret. Vi synes også at porsjonene er mindre og prisen høyere. Barnemenyen hadde kun to retter og pasta med tomatsaus og kunne med hell ha fått følge av en kjøttbolle eller fem. Servitørene virket ganske uinteresserte og kunne godt ha spandert et lite smil. Vi så lite til dem under måltidet og vi valgte derfor å ta desserten hjemme. Det finnes flere bra spisesteder på Jessheim og veien er ikke lang til steder med bedre service enn det vi fikk går.

1  Takk, BeritL_12

Reisende som så på Bowlers Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bowlers Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!