“Utrolig skuffende”
Anmeldelse av Ciao Bella Restaurant - STENGT

Ciao Bella Restaurant
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Har ikke vært her på en stund. Dårlig opplyst at man nå må bestille ved disken. Det eneste stedet dette står er på menyene, og de ligger ikke ute på bordene. Da min 5 åring går for å spørre etter menyer blir hun ignorert. Dyr lunsj og smakløst. Carbonaraen og bolognesen som barna bestiller smaker rett og slett forferdelig!
Kommer aldri gå hit igjen.

1  Takk, 676lenam

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her med jevne mellomrom i flere år. Men aldri igjen. Ble ignorert i 15 min, selv om det car nesten tomt, og når jeg prøvde bestille i kassa, fikk jeg beskjed av en irritert servitør at jeg måtte vente ved bordet...

Takk, dagmaran78
Anmeldt 18. august 2018

God service, litt dyr pizza for lunsj. Cappuccinoen var ikke laget av noen som har vært i Italia, melken var flat og for varm/brent. Fint lokale med utsikt mot rådhuset etc.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ToPaaTur2
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Pleier å styre unna men nå var det noen år siden sist. Prøvde meg på patatas bravas til et smørbrød med kylling. Lite smak i begge rettene. Det eneste som smakte var chilimajonesen.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, 400metteg
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Ciao Bella har en relativt stor meny og den er godt merket med allergener. Savner derfor alternativene glutenfritt og melkefritt. De bør kunne tilby måltider med alternative ingredienser. Det er mye pizza, brød og pasta. Selv bestilte jeg en salat som ikke hadde melk som allergen. Ergo ikke ost. På bordet kom en salat full av parmesan. Dette er skremmende uprofesjonelt. Kjøkkenet må holde seg til det oppgitte innholdet. Har de ikke skjønt hva poenget med å oppgi allergenene er?

Dato for besøk: mars 2018
Takk, annal736