“Bra mat, god stemning”
Anmeldelse av Ciao Bella Restaurant - STENGT

Ciao Bella Restaurant
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Menyen er italiensk og det smaker godt. Konseptet er enkelt; bestill i kassen, få maten servert. God stemning, kunne slått av litt i prisen på barnemenyen.

Takk, Miremilie

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Har ikke vært her på en stund. Dårlig opplyst at man nå må bestille ved disken. Det eneste stedet dette står er på menyene, og de ligger ikke ute på bordene. Da min 5 åring går for å spørre etter menyer blir hun ignorert. Dyr lunsj og smakløst. Carbonaraen og bolognesen som barna bestiller smaker rett og slett forferdelig!
Kommer aldri gå hit igjen.

1  Takk, 676lenam
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her med jevne mellomrom i flere år. Men aldri igjen. Ble ignorert i 15 min, selv om det car nesten tomt, og når jeg prøvde bestille i kassa, fikk jeg beskjed av en irritert servitør at jeg måtte vente ved bordet...

Takk, dagmaran78
Anmeldt 18. august 2018

God service, litt dyr pizza for lunsj. Cappuccinoen var ikke laget av noen som har vært i Italia, melken var flat og for varm/brent. Fint lokale med utsikt mot rådhuset etc.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ToPaaTur2
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Pleier å styre unna men nå var det noen år siden sist. Prøvde meg på patatas bravas til et smørbrød med kylling. Lite smak i begge rettene. Det eneste som smakte var chilimajonesen.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, 400metteg