“Bra restaurant”
Anmeldelse av Ciao Bella Restaurant

Ciao Bella Restaurant
Vurdert som nr. 18 av 30 Restauranter i Jessheim
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Veldig gode pizzaer til greie priser. Veldig hyggelig betjening og rask levering. Fornøyd med alt og kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, 86jonasberg

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Etter en runde på senteret, er det fint med en kaffe pause.
Grei kaffe med grei mat og fin disk med kaffemat.
Trivelig betjening. Metallstoler ble litt lave, er ikke sikker på om de ønsker oss ut etter korttid ;-)

Takk, 807bj_rnh
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Menyen er italiensk og det smaker godt. Konseptet er enkelt; bestill i kassen, få maten servert. God stemning, kunne slått av litt i prisen på barnemenyen.

Takk, Miremilie
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Har ikke vært her på en stund. Dårlig opplyst at man nå må bestille ved disken. Det eneste stedet dette står er på menyene, og de ligger ikke ute på bordene. Da min 5 åring går for å spørre etter menyer blir hun ignorert. Dyr lunsj og smakløst. Carbonaraen og bolognesen som barna bestiller smaker rett og slett forferdelig!
Kommer aldri gå hit igjen.

1  Takk, 676lenam
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her med jevne mellomrom i flere år. Men aldri igjen. Ble ignorert i 15 min, selv om det car nesten tomt, og når jeg prøvde bestille i kassa, fikk jeg beskjed av en irritert servitør at jeg måtte vente ved bordet...

Takk, dagmaran78

Reisende som så på Ciao Bella Restaurant, så også på

Har du vært i Ciao Bella Restaurant? Del dine erfaringer!